Miksi sinä rakas BOL olet aina niin ilkeä? Etkö tiedä, että me kaikki rakastamme sinua?
Koska minä olen ilkeä ihminen! Enkä kaipaa teidän rakkauttanne ;)!
Muuten olen samaa mieltä Detrituksen kanssa. Toisaalta, toisinaan olen myös sitä mieltä, että joku pelaaja voidaan hankkia markkinoilta pois kuljeksimasta ihan vain siksi, ettei naapurikaan sitä saa. Siis, jos perse kestää. Mutta itseistarkoitus se ei saa olla, koska uskon siihen, että parhaat tulokset saadaan keskittymällä omaan juttuun. Vaikka tavallaan Jokereiden tekemiset ja tekemättä jättämiset kiinnostavatkin, niillä ei saisi olla mitään tekemistä IFK:n tekemisten kanssa. Keskitytään vaan omaan juttuun.
Liiga kaipaa tunnetta ja vastakkainasettelua. Ja sitä on nyt meille tarjolla mahan täydeltä. Paljon on molemmissa seuroissa tehty virheitä, mutta uskoakseni mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut. Kekäläinen laittaa perustuksia kuntoon teillä, meillä työ on jo vähän pidemmällä, mutta ei suinkaan valmista. Koko suomalainen lätkäskene on edelleen ihan amatöörien puuhastelua ja tarvitsisimme seuran, jossa ihan oikeasti on vain oman alansa parhaat duunissa. Niin kauan kuin liigaseurojen Officet ovat täynnä näitä penojen ja masojen palkkaamia luottomiehiä, muutos ei ole mahdollinen. Toisella puolella vain on se, että esim. markkinoinnin huippunimet ja innovatiiviset ihmiset eivät halua jätskikiskatasoisiin lätkäseuroihin duuniin. Kivahan se on seuran toimihenkilöiden käydä Ämeriikässä katsomassa, miten NHL-seurat hommansa hoitavat, mutta harvoinpa sieltä on mitään konkreettista käsiin tarttunut.
Kekäläisen etuna on se, että sieltä saattaa sitä osaamista löytyä Jokereihin toimistonkin puolelle. Joku harjoittelija, joka haluaa kehittää itseään, eikä ajattele pelkkää fyrkkaa. Joku joka on toiminut jo NHL-ympäristössä ja osaa sieltä etsiä jutut, mitkä voisivat täälläkin tehota, kenties. Suomi on monessa mielessä täysin takapajula, joten potentiaalia kyllä on vaikka mihin. Johdossa pitää vain olla innovatiivisia ihmisiä, jotka kannustavat ihmisiä kehittämään itseään. Lätkäseurat toimivat Suomessa vain niin pienillä resursseilla, että mahdollisuudet itsensä kehittämiseen ovat rajalliset aikapulan vuoksi. Toimiston porukka tekee vähän kaikkea. Harva jaksaa kehittää itseään väsymättä, kun osaaminen menee hukkaan johtajien kanssa, jotka eivät yksinkertaisesti ymmärrä mistään mitään. Mittareina käytetään muita amatööripuuhastelijoita. Jee, jee.
Jokereiden muutos on haaste myös IFK:lle. Ja sehän on selvä, että kaikenmaailman rehupunttien on turha tulla meidän pihoille heilumaan.