Menee ehdottomasti. Unohtui tuo, että saatiinhan me kerran pillimehua tällä 15 vuoden aavikkovaelluksella.No vaikka Otto ykkönen onkin, niin kyllä myös Metropolit menee Jokereissa sinne huipputaitosentterien kastiin.
Menee ehdottomasti. Unohtui tuo, että saatiinhan me kerran pillimehua tällä 15 vuoden aavikkovaelluksella.No vaikka Otto ykkönen onkin, niin kyllä myös Metropolit menee Jokereissa sinne huipputaitosentterien kastiin.
Se voi kevät olla sekoittanut mun pään, mutta yksi ajatus ei nyt jätä minua rauhaan. Ei tätä oikein edes uskalla kirjoittaa, mutta pakko kait se on. Minulla on sellainen fiilis, että tästä kaudesta huolimatta AJ on vielä katsomaton kortti ja voi olla ensi kaudella ihan tasokas liigapakki.Ensi kaudeksi Niemen tilalle Kekäläisen hankinta-listalle iso ja taitava pakki, sen verran kova kuin eurooppaan ja sm-liigaan saa + huhuttu Nordlund niin avot. Jos Niemen sopparia ei saada ostettua ulos / vuokrattua eteenpäin toimikoot AJ varapakkina ja pukuhuoneen tiskijukkana. (Suomen eniten tienaata DJ?)
Se voi kevät olla sekoittanut mun pään, mutta yksi ajatus ei nyt jätä minua rauhaan. Ei tätä oikein edes uskalla kirjoittaa, mutta pakko kait se on. Minulla on sellainen fiilis, että tästä kaudesta huolimatta AJ on vielä katsomaton kortti ja voi olla ensi kaudella ihan tasokas liigapakki.
Perustelujahan tuolle uskolle löytyy vaikka millä mitalla. Tuo "kevät-aatokseni" perustuu siihen, että AJ ei vielä ole ikäloppu, hän on ollut erittäin hyvä jääkiekkolija, joka on kärsinyt pahoista loukkaantumisista. Jos AJ pääsee harjoittelemaan ja pelaamaan terveenä ei mitään estettä pitäisi olla sille, että hän palaa lähemmäksi omaa parasta tasoaan. AJ:n oma paras taso riittää liigassa todella pitkälle.
En ole syönyt sieniä, enkä äänestä Soinia vaikka yllä kirjoitetun perusteella niin voisi ajatellakin.
Se voi kevät olla sekoittanut mun pään, mutta yksi ajatus ei nyt jätä minua rauhaan. Ei tätä oikein edes uskalla kirjoittaa, mutta pakko kait se on. Minulla on sellainen fiilis, että tästä kaudesta huolimatta AJ on vielä katsomaton kortti ja voi olla ensi kaudella ihan tasokas liigapakki.
Samaa mieltä tämän kauden esityksistä ja nekin pelit jotka itse näin niin lähinnä pahaahan se teki AJ:n toimintaa katsella. Niemellä on kuitenkin sopimus ensi kaudeksi, joten tässä mielessä paras vaihtoehto olisi, että ukko saa jalat ja sitä kautta pelin kulkemaan. AJ on kuitenkin itse haastatteluissa todennut, että ura ei todellakaan ole vielä tässä ja koska siis motivaatiota löytyy niin mitä vaan voi tapahtua. Kaikkein hulluinta minusta olisi ryhtyä kallisiin ulkoistustoimiin AJ:n kaltaisen pelaajan kohdalla. AJ:lla kuitenkin on halua yrittää ja jos sitten taso ei nouse niin vähälä peliajalla vaan.Eli mielestäni riski on liian suuri. Turhaan Niemeä roikotetaan rosterissa taas ensi kaudella, vain huomatakseen että mikään ei ole muttunut.
Selitin tätä aiemminkin, mutta selitän myös uudelleen. Dehner oli Kekäläiseltä erittäin low risk-haku, tuskin maksaa tällä kaudella hirveästi. Ensi kaudella taas uskon Dehnerin parantavan paljon, kun pääsee treenamaan ensimmäisen kokonaisen kesänsä ammattimaisesti. Ja kaikki kunnia Eroselle ja Kivistölle, mutta kyllähän Dehner on heitä asteen verran parempi pakki, näkee sen jo peliajoistakin. Dehner on varmasti myös yksi Jokereiden parhaista ulkkarihankinnoista koskaan hinta/laatusuhteeltaan.
Olen äärimmäisen pettynyt, mikäli Kivistö ja Eronen ovat 23-vuotiaina Dehnerin tasoisia pelaajia. Dehner vie myös sen ulkkaripaikan. Tämä on siksikin paha rasti, koska Keklun pelaajatietous lienee kuitenkin edelleen parempi p-amerikkalaisten pelaajien suhteen kuin eurooppalaisten.
Olen äärimmäisen pettynyt, mikäli Kivistö ja Eronen ovat 23-vuotiaina Dehnerin tasoisia pelaajia. Dehner vie myös sen ulkkaripaikan. Tämä on siksikin paha rasti, koska Keklun pelaajatietous lienee kuitenkin edelleen parempi p-amerikkalaisten pelaajien suhteen kuin eurooppalaisten.
Pomminvarma 15-20-maalin tekijä, joita LKP:n takana ei tällä kaudella ole ollut yhtäkään.
Puolustukseen tarvitaan kyllä kaksi ukkoa. Niemi varmaan jää, mutta lähtökohtaisesti on 7. pakki. Nordlund ykkös yv:n tykiksi ja se kuuluisa "Jokela vol.2" tarvitaan kanssa. Miten olis Heikkinen KHL:stä?? Onko sopparia?
Niemellä on kuitenkin sopimus ensi kaudeksi, joten tässä mielessä paras vaihtoehto olisi, että ukko saa jalat ja sitä kautta pelin kulkemaan. AJ on kuitenkin itse haastatteluissa todennut, että ura ei todellakaan ole vielä tässä ja koska siis motivaatiota löytyy niin mitä vaan voi tapahtua. Kaikkein hulluinta minusta olisi ryhtyä kallisiin ulkoistustoimiin AJ:n kaltaisen pelaajan kohdalla. AJ:lla kuitenkin on halua yrittää ja jos sitten taso ei nouse niin vähälä peliajalla vaan.
Heikkisellä on optio ensi kaudesta. En tiedä onko pelaajan vai seuran. Olisi kyllä aika "Jokela vol.2". Ehkä hieman offensiivisempi painos.
Yhdyn kyllä täysin maukan ajatuksiin. Kivistö on parantanut ihan huikeasti alkukaudesta ja on ollu parhaimmistoa puolustuksessa viime matseissa.
Jos näin käy niin puolestani Somervuorella ei ole enää mitään asiaa Jokereihin. Superlupaus jota roikotettiin monta vuotta mukana antaen mahdollisuus lyödä läpi. Ei maistunut. Sen jälkeen varsinkin kärpät ja nyt jullit tahraavat Somervuoren kilven omissa papereissani. Tulevalle kaudelle olisin ehkä kotiuttamisen hyväksynyt, mutta rajansa kaikella.Päivän veikkaaja on heittämässä Somervuorta julleihin:
Iltasanomat.
Somervuoren tapauksessa ihmetyttää ettei Jokerit pysty/halua maksaa omalle miehelle riittävästi, vaan päästää hänet verivihollisen paitaan? Kyse ei ole kuitenkaan kehäraakista, vaan vielä tälläkin kaudelle varsin kelpo pistesaaliin tehneestä pelurista. Olisi mielenkiintoista kuulla Kekäläisen kommentteja tähän?
Juuri tämän takia ei paljoa liikauta tämä siirto. Toivotetaan kuitenkin Eerolle ja HIFKlle menestystä!Superlupaus jota roikotettiin monta vuotta mukana antaen mahdollisuus lyödä läpi. Ei maistunut.
Jos näin käy niin puolestani Somervuorella ei ole enää mitään asiaa Jokereihin. Superlupaus jota roikotettiin monta vuotta mukana antaen mahdollisuus lyödä läpi. Ei maistunut.
Ihan turhaa oli jo avautuminen toteutumatta jääneistä siirroista tammikuussa. Keskittyminen omaan tekemiseen tuo paremman lopputuloksen.
Komppaan tätä. Keklulla olisi parasta olla sitten takataskussa soppari aika kovan laitahyökkääjän kanssa jos ei Somervuori ole kelvannut...
Komppaan tätä. Keklulla olisi parasta olla sitten takataskussa soppari aika kovan laitahyökkääjän kanssa jos ei Somervuori ole kelvannut...
Eri mieltä siksi, että Kekäläisen aikana seuran sisältä vuotaa niin vähän huhuja ulos verrattuna Masan puuhasteluaikaan, että oli ihan mielenkiintoista kuulla itsensä Keklun suusta niistä epäonnistuneista KHL-virityksistä.