Keittotaitosi???

  • 1 873
  • 32

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
hyvat

Koko pienen ikani olen ollut kiinnostunut ruuanlaitosta. Tulevaan vaimooni aion vaikutuksen tehda mahan kautta. Bravuureitani ovat hunaja-kana kastike ja makaroonilaatikko.

Koulussa oppi aika hyvin kaikki perusruuat ja kaikenmaailman valinnais koksaa oli monta kurssia joka jaksossa. Opettajakin huomasi taitoni ja siita kertoo arvosana yhdeksan (9).
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Spagetti+lihapullat+kastike

ehdoton ykkönen kuitenkin
LETUT (huomio kaikki ja:n naispuoliset ;) )
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nam nam...

...nälkähän tässä meinaa tulla kun vastauksianne lukee.

Mitähän tähän rohkenisin vastata, no ainakin sen verran voin luvata etten nälkään kuole - eivätkä seuralaiseni - mikäli jääkaapista löytyy jotain suuhun pantavaa. Heh... jopas nyt olen vastauksen suhteen suurpiirteinen sillä eihän tämä kerro keittotaidostani tuon taivaallista. Mutta totuus on kuitenkin se, että vuosien ajan olen omilla kokkauksillani ja leipomuksillani itseni ruoassa pitänyt ja ei ole tarvinnut nälkää nähdä.

En nyt uskalla luvata kykeneväni valmistamaan aivan kaikkia gastronomisia herkkuja mutta vaativatkin kokkaukset onnistuvat mitä suurimmalla todennäköisyydellä - riippuu myös paljon siitä mikä on sen hetkinen mielentilani. Kukin ymmärtäkööt tämän omalla tavallaan...

Yöllä jälleen,

vlad #16
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oma bravuuri taitaa olla spaghetti carbonara.
Se on ihan käsittämättömän epäterveellistä, ja hyvää....:)
Ei sitä paljoa voi tosin syödä jollei halua painaa 80kg seuraavana päivänä.

Nytkin rupeen duunaamaan safkaa kohta 18-vuotiaalle broidilleni joka ei osaa itse edes keittää perunoita...:mad:
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti girlzilla15
Nytkin rupeen duunaamaan safkaa kohta 18-vuotiaalle broidilleni joka ei osaa itse edes keittää perunoita...:mad:

No, toivottavasti osaa edes vettä keittää. Oli meinaan aikoinaan yksi kaverini, jolla oli jo kolme tytärtä ja vieläkin aina keitti veden pohjaan!

Mutta Spaghetti Carbonara on erinomaisen hyvää oikein tehtynä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti fiftyeight


No, toivottavasti osaa edes vettä keittää. Oli meinaan aikoinaan yksi kaverini, jolla oli jo kolme tytärtä ja vieläkin aina keitti veden pohjaan!

Mutta Spaghetti Carbonara on erinomaisen hyvää oikein tehtynä.

Vihjaatko jotenkin että en osaa tehdä sitä oikein?:)
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ei, en todellakaan. Sorry.

Aina kaikki naiset(kin) ymmärtää mut väärin...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaan kyllä ottaa tarvittaessa keittoa ja kunnolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös