Viestin lähetti Kipa84
2 tuntia ja 22 minuuttia aikaa. Nyt helvetti Jokke känny korvanlehdelle ja linjat kuumiksi. Herra mun isäni ties jos tossa Rauteessa oli kaikki Tepsin loppukauden "vahvistukset"...
Viestin lähetti tony
Penan haukkuminen samaa aikaa ku kattoo Joukoa on kyllä törkeätä fööniä kohtaan, äijä on sentään yrittäny vaikka ei paljoa
ole siitä takas saanu.
Viestin lähetti Morgoth
Ei Jokke ehdi. Se on WCssä Rauteen sopimuspaperi kanssa.
Viestin lähetti Ohmi
Juurikin näin. Turha syyttää SM-liigaa, jos nyt "lentokoneen myöhästymisen" takia jää Tepsin vahvistukset saapumatta.
Viestin lähetti foobar
"-Saatiin hyvä puolustuspään pelaaja. Rautee palveli meitä pitkään ja nyt halusimme antaa miehelle tilaisuuden palata Tepsiin, kun homma Ruotsissa ei onnistunut, kertoo TPS:n päävalmentaja Jukka Koivu. " -- hc.tps.fi
Viestin lähetti Judge
Oletuksella ettei ulkomaalaista, niin 3 mestaruuden Rautee on aikamoinen kokemuslisä joukkueeseen. Ja ettei totuus unohtuisi, niin vielä Rakun tehot:
264 39+54=93 68min +43
Viestin lähetti toxteth_terror
Kuka väsää lauantain matsiin banderollin "Return of the King Salmon"?
Viestin lähetti foobar
Itse kiitän palloseuraa tämän kauden osalta ja siirryn odottamaan veikkausliigan alkua. Suuremman luokan vittuilua faneja kohtaan tämä touhu.
Viestin lähetti Veijari
Varmasti hyvä lisä telaketjuosastolle.QUOTE]
Minä olen kenties ymmärtänyt väärin kun itse tulkitsen telaketjuosastoa taklaavaksi, kovaa pelaavaksi, kovaa karvaavaksi kentäksi. Voimaa ja vääntöä. Rautee?! Just joo.
Viestin lähetti 1922
Viestin lähetti toxteth_terror
Kuka väsää lauantain matsiin banderollin "Return of the King Salmon"?
Ei kun fani katsomoon lakana "Toinen lähtee jouko tai ME!"
Ja seuraavassa ottelussa ko. katsomon osa olisi tyhjä.....
Viestin lähetti tony
Viestin lähetti Veijari
Varmasti hyvä lisä telaketjuosastolle.QUOTE]
Minä olen kenties ymmärtänyt väärin kun itse tulkitsen telaketjuosastoa taklaavaksi, kovaa pelaavaksi, kovaa karvaavaksi kentäksi. Voimaa ja vääntöä. Rautee?! Just joo.
No joo, tarkoitin lähinnä jarrukentän miehenä, puolustavana sentterinä. Aivan sama!
Täsmälleen samaa mieltä. Mies sentään rosteriin mahtuu, ja voidaan pitää vahvistuksenakin jos oikeisiin äijiin verrataan. Luvattu lohi hän ei kuitenkaan ole. Sääliksi käy kannattajien lisäksi joukkuetta, joka joutuu syyttömänä kärsimään kyvyttömästä johtajuudesta.Viestin lähetti Jet-Ace
Ei Rauteen dissaaminen joukkuetta auta.