Miksi on pakko valittaa koko ajan? Itse olen seurannut tepsin pelejä aktiivisesti noin 20 v., välillä on mennyt hyvin ja välillä ei. Vaikka on menny päin h...ä niin olen aina ollut ylpeä siitä että tepsi on "mun" joukkue. Viime vuonna tuli hopea, tänä vuonna voidaan lähteä rannalle jo runkosarjan jälkeen, mutta voidaan yhtä hyvin juhlia torilla. Tuntuu siltä että porukka on jo luovuttanut. Meillä on hyvät valmentajat, hyvät maalivahdit, hyvä puolustus, Kauppilan kenttä ja lisäksi omia junioreita. Viime vuonna IFK voitti pronssia vaikka Harkinsin kenttä oli ainoa joka onnistui. Meillä on Kaupplian kentän lisäksi Nurminen, Aalto, Korpikoski, Lius, Tuokko jne. Eikä tarvitse nyt heti lähteä kritisoimaan että Ku - Ha - Pä on parempi kuin Va - Ka - Al, niin onkin.
Juuri nyt pitäisi lähteä hallille kannustamaan, ei ole joukkueen vika että "näillä mennään". Totta kai v....a että Kipru, Salo ja Berg pelaavat Ruotsissa ja Saku on edelleen Känädässä, tuskin se ongelma nyt on niin helppoa että Narvanmaa on ollut liian laiska, hidas ja flegmaattinen että näin on käynyt. Jos lakko päättyy niin sitten meillä ja jokereilla on selvä etu: joukkue on pelannut yhdessä koko kauden. Kärpät menettää Nylanderin, IFK Ruutu, Zidlicky & Pirjetä, HPK Rita & Hahl jne.
It´s not over until the fat lady sings.