Keitä pelaajia tulee TPS:ään mahdollisen NHL-työsulun aikana ensi kaudella?

  • 212 720
  • 1 679

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Toivottavasti ei muuten ole Paukkusen korvaaja. Kun Paukkunen parantuu, Rivet lähtee? Jokkelogiikkaa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Hieno hankinta ja se mitä TPS-miehistö minun mielestä tarvitsee. Vielähän tuossa hyökkäyksessä olisi Recchin mentävä aukko mutta ans kattoo ny. Se on joka tapauksessa selvää että The Pena Trophyyn ei teillä tällä kaudella ole mitään jakoa.
 

Veijari

Jäsen
Kyl mää nyt niin pal kauhjast ihmettele... onks see jokke vieläkin lomal kun ny näin alko tapahtumaa?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Veijari
Kyllä mä luulen, että onnitella saadaan Narvanmaata TPS:n brändin totaalisesta likaamisesta ainakin fanipiireissä. Äkkiä sen kyllä sponssit ja muukin yleisö hoksaavat. Sakun tuleminen pelasti paljon, mutta jos tätä ihmettä ei olisi tapahtunut, tämä kausi olisi jo pulkassa.

Tulkitsenko nyt oikein, että Rivet EI OLE TPS:n fanien mieleinen hankinta?
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Koivu on täällä...

.... ja sitä ei muuksi saa enää muuttumaan, onneksi näin. No, Bouck Tuokon sairasloman paikkaaja toki lisäksi löytyy rosterista. Ketään muita ei ole vielä TPS:n paidassa näkynyt pelaamassa.

Kaikenmailman haastatteluja ym löytyy kyllä tasaiseen tahtiin ympäri mailmaa, joita TPS:n osalta on lähinnä aina kumottu tai sitten suoraan kiistetetään koskaan kuulleenkaan asiasta. Verkot ovat tottakai olleet vesillä viime keväästä saakka, kuten aktiivisella ja ajan hermolla olevalla seuralla kuuluukin olla. Niin.

Itse en jaksa uskoa enää mitään ennenkuin pelaaja ihan oikeasti kurvailee harjoituksissa taikka pelissä. Kaikki muu on pelkkää taustakohinaa ja vaikka toiveajattelu onkin mukavaa niin siihenkin ajan kuluessa kyllästyy.

Edit: Rivet olisi kuin nenä päähän siitä mitä joukkue tarvitsisi. Jos kuuluisi joukkueeseen siis. Ihan niinkuin Recchikin olisi ollut. Eli maalintekijä(Recchi) ja ENNENKAIKKEA kovaotteinen puolustaja(Rivet), joka osaa siis pelatakin.
 
Viimeksi muokattu:

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Viestin lähetti JHag
Tulkitsenko nyt oikein, että Rivet EI OLE TPS:n fanien mieleinen hankinta?

Jokke lupasi Bergiä ja Saloa, mutta saimme Rivetin. Huom. saimme. Itse ainakin olen tyytyväinen Rivetiin, sentyylinen pelaaja, mitä nyt kaivataan. Joko saataisiin myös itä-turkulaisia katsomaan muitakin pelejä, kuin Pärssisen vierailut? Fyysisyyden perään Litsan pubissa huudettiin kerran. Nyt sitä saatiin.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Tulkitsenko nyt oikein, että Rivet EI OLE TPS:n fanien mieleinen hankinta?

Tuon kirjoitin siinä vaiheessa kun en itse ainakaan ollut muuta huhua lukenut kuin sen Kanadalaisen nettisivuston uutisen. Nyt asia lienee vahvistettu jo TPS:n osalta.
 

Sundblad

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Anaheim Ducks
Craig "Sakun kaveri" Rivet

Pakko se oli vanhankin taipua ja kirjoittaa tähän yleensä kovin negatiivis sävyiseen threadiin...

Mulle on henk. koht ihan sama ketä olmi tepsin "vahvistukset" hommaa, jos tämän tasosta kaveria saadaan laatikkoon (paukkusen tilalle) niin hyvä on!

Taitaa tulla meikäläiselle toinen turun reissu tällä kaudelle siinä vaiheessa kun Rivet hyppää jäälle musta nuttu niskassa.
Sinne vaan Rivetti kaukaloon takatukan aisapariksi niin kyllä muutama tehokin miehelle saadaan tälle kaudelle!

UGH!!!


ps. missä on Markku?
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Onko vahvistettua tietoa?

Eli onko näyttää jotain tietoa täältäkin suunnalta, kun itse olen ilmeisesti ollut tyhjiössä -> kun en ole törmännyt minkään sortin vahvistuksiin asian tiimoilta.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti Koala
Toivottavasti työvoimatoimistolla tai Virmasen oven takana.

niin jos Paukkusesta puhutaan... Sundblad kai kyseli sitä toista Markkua? Toivottavasti Rivetin kanssa odottelemassa lentoa Turkuun.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hieno juttu. Fyysisyyttä pakisto kaipasi ja sitä saatiin höystettynä myös kohtalaisella taidolla. Hyvä hankinta, johon on oltava tyytyväinen. Toivottavasti voi olla mielissään vielä senkin jälkeen kun mies on muutaman pelin pelannut.
Tuohon nippuun kun sen Recchin olisi vielä saanut niin aijai...
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Viestin lähetti Jaakko
, jos Jukkakin jo tulon varmisti, niin hyvin iloisia tässä täytyy olla.

Alkaa TPS olla Jukan näköinen.... Saku, Rivet

Voi olla kovaa valuuttaa kevään sopimus neuvotteluissa.

KIITOS JUKKA (ei ruissalo)
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnittelut Rivetistä TPS:lle. Hyvä hankinta kertakaikkiaan. Todella fyysinen pakki, jolle tietääkseni oli tilaus TPS:aan.

Ei muuta kuin toivotaan, että kaveri viihtyy Turussa ja pääsee pelirytmiin kiinni.
 

Sundblad

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Anaheim Ducks
Viestin lähetti Veijari
niin jos Paukkusesta puhutaan... Sundblad kai kyseli sitä toista Markkua? Toivottavasti Rivetin kanssa odottelemassa lentoa Turkuun.

Joo siis Markku R. (ei Markku P) oli kyseessä ;)
 

foligno

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän tähän Rivet-uutiseen ole jo uskominen, kun J. Koivukin asian myöntää. Rivet on ihan hyvä lisä puolustukseen ja lihaosastoon muutenkin. Todennäköistä on, että mies on aika pihalla ensimmäiset 5-10 matsia, mutta pleijariaikaan voi olla erittäinkin tarpeellinen kaveri.

Onko tämä nyt sitten kuitenkaan se niin paljon puhuttu lohi? Ei nyt ehkä ole mikään silakkakaan, mutta itse pistäisin johonkin ahven/kuha-osastolle. Lähiviikkoina olisi todennäköisesti ollut saatavilla melkoisesti kovempiakin nimiä. Hyökkäys kun huutaa yhä sitä game-breakeria. No, pari viikkoa on vielä siirtoaikaa..
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Ääninen
On tosin pakko olla vielä skeptinen kun vertaili IS-Arvuuttajan juttua em. saittiin. Nyt on joku joka ei tiedä totuutta: Kanadan pää, Veikkaaja tai Ruissalo.

Villi arvaus; Valtataistelu. Koivun klaani vs. Jokke ? Jos NHL-pelureja tulee nyt ihan oikeasti TPSiin niin sehän on Sakun ansiota, joka ottaa ilmeisesti sitten tj:mme kunnian päälle? Jonka mielestä on parempi kiistää kaikki ja toivoa, että NHL kausi alkaa?
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Juippi
Hieno juttu. Fyysisyyttä pakisto kaipasi ja sitä saatiin höystettynä myös kohtalaisella taidolla.

Aivan! Ennen kaikkea tuo fyysisyys mielyttää todella kovasti. Kyllä TPS puolustuksessa taitoa nyt SM-liiga tasolle on ihan riittävästi, mutta ennen Rivetiä ei kyllä yhtäkään puolustajaa, jota vastustajan pelaajat arastelisvat TPS:n maalin edessä.

Helvetti, tässähän pitää ruveta sahamaan Turku-Espoo väliä ihan useastikin. Meillä alkaa pitkästä aikaa olemaan jo ihan kiinnostava rosteri kasassa. Ehkä se syksyn tarpominen kannatti, kun nyt on jo Saku & Rivet joukkueessa.

KIITOS SAKU & JUKKA ! ! !
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mahtavaa, että Rivet'n asia varmistui! Ihan tuli tuuleteltua yksinään koneen äärellä... ;) Kohtahan me voidaan pärjätä kärjellekin!
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Loisto homma, että (mahdollisesti) saadaan vahvistuksia pakistoon, mutta edelleen hyökkäys huutaa edes yhtä vahvistusta. Niitä ei ilmeisesti olekaan luvassa, J.Koivu ei ainakaan antanut Jatkoajan haastattelussa sitä kuvaa, että tänne joku vielä tulisi. Eli tämä oli nyt tässä?
Veikkaaja julistaa Narviksen sanoilla, että Recchi ei tule. Kanadalaislehti julistaa että tulee. Jommalla kummalla on vanhentunutta tietoa. Mutta kummalla, se olisi kiva tietää.

Jos TPS vielä Recchin tai samantasoisen hyökkääjän saisi ongittua, ulkomaalaiskiintiö täyttyy. Kuka ulos? Tuskin kukaan. Koivun mukaan Tepsillä ei ole varaa lainailla miehiä muualle.

Lopuksi vielä siteeraus Jatkoajan uutisesta: "TPS:n päävalmentaja Jukka Koivu vahvistaa asian. Varsinaista sopimusta ei vielä ole allekirjoitettu, mutta asiat on periaattellisella tasolla sovittu. "

Aivan kuin olisin kuullut tämän ennenkin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös