Keitä pelaajia tulee TPS:ään mahdollisen NHL-työsulun aikana ensi kaudella?

  • 212 993
  • 1 679

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viestin lähetti Hulk Hogan
-Neljä ulkomaalaista...................................................... (Schneider, Vykoukal, Bouck, Sakun laituri ja ykkösen mies)= 5 ulkomaalaista

Eiköhän ykkösen laituri ja Bouck ole tässä sama asia? Eiköhän Bouck pelaa Aallon ja nurmisen kanssa ykkösessä? Eiköhän Bouck ole aika pirun hyvä pelaaja tohon Tepsin rosteriin? Eiköhän me voiteta kultaa?

Siis mä olen ymmärtänyt, että Bouck olisi se ykkösen mies.

Vyko, Dee, Bouck ja Sakun laituri. Ei saa viittä tekemälläkään.
 

Hulk Hogan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal
Viestin lähetti Grainger
Eiköhän ykkösen laituri ja Bouck ole tässä sama asia? Eiköhän Bouck pelaa Aallon ja nurmisen kanssa ykkösessä? Eiköhän Bouck ole aika pirun hyvä pelaaja tohon Tepsin rosteriin? Eiköhän me voiteta kultaa?

Siis mä olen ymmärtänyt, että Bouck olisi se ykkösen mies.

Vyko, Dee, Bouck ja Sakun laituri. Ei saa viittä tekemälläkään.


Okei asia selvä. Mä nyt oon vaan ollu vähän ulkona näistä touhuista, mut eikös ALUNPERIN Bouckin pitäny korvata Tuokko. Ei olisi kuitenkaan eka kerta jos olen väärässä.

Tarkoitin näin:

1. Nurminen-Aalto-"vahvistus"
Hulkkonen- Vyko

2. altsi-kake-vaha
dee-kipru

3. "kaveri"-koivu-bouck
joku-joku

4. Paukkunen

= tällöin siinä olisi mahdollisesti viisi ulkomaalaista
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Onnittelut isosta kalasta. Mark Recchi on loistava ja uskoakseni erinomaisesti TPS:n paitaan sopiva pelaaja.
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Iik, tässähän on jo kyse aivan todellisesta starasta! Näitä liiga varmasti tarvitseekin. Vielä kun saisitte sen mikäsenniminyt on #11:nkin kuntoon, niin aika kovia pelimiehiä on keväällä Tepsissä. Onnea kovasta hankinnasta!
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aivan loistavaa, mahtavaa! Hieno asia koko sm-liigalle.

Montakos päälle piste per peli tahtia nhl:ssä naputelleita miehiä on pelannut sm-liigassa?
Vielä kipper ja berg, niin se on avot! noh.. kyllähän tähänkin on oltava jo erittäin tyytyväinen :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sitä voisi hinata itsensä Tupsin ja Ilveksen kamppailuun, mikäli Koivu-Recchi toteutuu. Kyllä, vaikka vain näiden kahden vuoksi.
 

Roope-setä

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Onnittelut Turkuun. Todella huippuluokan saalis. Kyllähän tuon tason kavereita on mukava liigajäillä nähdä, vaikka vastustajan paidassa pelaisivatkin.

Toivotaan nyt vain, ettei NHL-kausi ala ennen tammikuun viimeistä päivää.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu Onnea vaan esisopparista. Recchi-Koivu-Alatalo vois mahtua jopa meillä pelaavaan kokoonpanoon.

Ämerikkaan neuvottelu-onnea!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Huh

On kyllä varsinainen pommi, jos Recchi saapuu Töpseliin pelaamaan. Näyttäisi kyllä hyvin todennäköiseltä tällä hetkellä. Enpä tiedä onko tuollaista samanluokan vahvistusta liigajäillä sitten koskaan nähtykään, ehkäpä Fleury on jotain samaa luokkaa. Vaikea uskoa että Recchi floppaisi mitenkään, tulee kyllä olemaan hirmuinen pelote ja ase, yhdessä Koivun kanssa. Jäätävä kaksikko kertakaikkiaan.

Hyvä uutinen liigan ja sen uskottavuuden kannalta, paha vastustajien. En kuitenkaan valita, saadaanpa mekin tänne kovan luokan äijiä sitten lopulta. Hieno homma.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Enää ei auta kuin toivoa, että työsulku on ja pysyy koko kauden. Recchi on paras koskaan SM-liigaa pelannut ulkomaalainen pelaaja. Siinä on Koivun kanssa sellainen kaksikko, että viihdettä löytyy. Loistavaa.

Mikä on muuten tarkalleen se päivä, kun päätetään koska sarja alkaa tai ei ala?
 

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei voi mitään. Sen verran olen jo kehittynyt kyyniseksi skeptikoksi, että en innostu asiasta ennen kuin se Recchi ihan oikeasti pelaa liigapelissä TPS-paita päällä.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Recchi on odotettu ja hieno vahvistus TPS:lle. Hyvä juttu että Turkuun NHL-mies saadaan, vaikka skeptimisimmät kannattajat eivät siihen enää oikeastaan tahtoneet uskoa. Olisi erittäin mielenkiintoista nähdä Recchi TPS:n paidassa, mutta kuitenkin toivon että NHL kausi vielä alkaisi edes jossakin vaiheessa.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Andy_McCoy
Ei voi mitään. Sen verran olen jo kehittynyt kyyniseksi skeptikoksi, että en innostu asiasta ennen kuin se Recchi ihan oikeasti pelaa liigapelissä TPS-paita päällä.
Sama juttu, en usko, ennen kuin näen. Pätee kaikkiin TPS:n vahvistuksiin tällä kaudella. Tiedätte varmaan miksi.

Löytyykös Recchi-pekuleerauksesta jotain kirjallista infoa jostain? En nimittäin sattunut näkemään Nelosen myöhäisuutisia.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Andy_McCoy
Ei voi mitään. Sen verran olen jo kehittynyt kyyniseksi skeptikoksi, että en innostu asiasta ennen kuin se Recchi ihan oikeasti pelaa liigapelissä TPS-paita päällä.

Kyyninen minä en ole, mutta tässä suhteessa kyllä skeptikko. Loistava uutinen, mutta uskon vasta kun näen oikeasti Koivu - Recchi -kaksikon pelaamassa TPS-paidassa. Sittenkin vielä nipistän pariin kolmeen otteeseen itseäni ja hieraisen kunnolla silmiäni. TPS:n sivuilla tätä uutista ei luonnollisestikaan tätä kirjoittaessa ole, ei yllätä tippaakaan.

NHL-kauden peruuntuminen näyttää mielestä aika todennäköiseltä, mutta TPS-johdon sanoin: "katsotaan nyt tilanne rauhassa". Ennen joulutaukoa odotettavissa ei hienouksia varmaankaan ole jo suuren loukkaantumismääränkin kannalta, mutta josko uusi vuosi tuo tullessaan paremman huomisen?

Mark Recchi on SM-liigassa pelatessaan kyllä todella kova stara, sitä ei käy kiistäminen. Hieno uutinen ja vielä kun miehen pelaaminen oikeasti toteutuu, hienoja matseja on edessä.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Viestin lähetti Jaakko
Enää ei auta kuin toivoa, että työsulku on ja pysyy koko kauden. Recchi on paras koskaan SM-liigaa pelannut ulkomaalainen pelaaja. Siinä on Koivun kanssa sellainen kaksikko, että viihdettä löytyy. Loistavaa.

No, eipä se Glenn Andersonkaan paljon kalpene. Mutta huikean hieno uutinen, onnittelut Turkuun!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Hulk Hogan
Mark Recchi TPS:ään, mikäli NHL- kausi jää pelaamatta......
Aivan loistavaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuohan itseasiassa julkistettiin iltapäivälehdistössä jo parisen viikkoa sitten. Nyt on myös virallisesti julkaistavaa tietoa saatu? Onko TPS vahvistanut asian? Vai onko Pittsburgh Post-Gazette ainoa lähde?

Recchi on Nylanderin tasoa oleva pelimies. Hieno vahvistus Turkuun ja SM-liigalle. Se että kaveri ei ole pelannut kuukausiin on suuri kysymysmerkki. No, maalis-huhtikuuhun on aikaa vielä!
 

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Jet-Ace
Recchin itsensä haastattelu ja ilmoitus Tepsiin tulosta kauden peruuntuessa löytyy täältä:

http://www.post-gazette.com/pg/04314/408944.stm

Hieno uutinen. Tammikuussa. Jos kausi peruuntuu, niin TPS on vahva. Jos ei, niin tilanne on kuten nyt...

TPS:n tämän kauden menestys ratkeaa siihen saadaanko kaksikko Koivu-Recchi Turkuun vai ei. Hienolta tuo kuulostaa, mutta katsotaan nyt ensin Sakun ranne ja tiedä miten tilanne vielä kehittyy rapakon takana.

Ei tässä hirveästi uskalla juhlia vielä, mutta jos tuo kaksikko toteutuu, niin meikäläinen ajaa kyllä täältä Espoosta Turkuun lähes joka peliin.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
"... I Get By With A Little Help From My Friend"

Because of that, he has signed a conditional contract with Turku of Finland's elite SM-liiga, one which stipulates that he would join the team immediately after the NHL season is canceled. The deal was arranged with the help of Montreal captain Saku Koivu, a Finn and a good friend from their days together with the Canadiens.

Aplodit Sakulle tästä hankkeesta. Malliesimerkki keissistä, jossa suhteita ympäröivään maailmaan ei ole tuhottu päättämättömyydellä ja pikkusieluisuudella. Tästä olisi toimiston puolella Runsalassa paljon opittavaa. Bravo!
 

Veijari

Jäsen
Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin koko nhl-kauden peruuntumisen puolesta! Niin ja ettei Sakun tarvitse leikkauspöydälle mennä. Ennen en tuuleta kunnes todellakin näen Sakun ja Markin Elyseellä sirklaamassa. Liian monta muttaa on kuitenkin vielä matkassa.
Pressiboxi epäili Makken kuntoa. Luulisi Markilla kuitenkin sen verran ammattiylpeyttä olevan, että ei sentään sohvalla makaile vaan pitää kuntoaan yllä ihan senkin vuoksi jos se lakko todella yht`äkkiä peruuntuisikin? No se jää nähtäväksi.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Woe to ye o´little faith!

MITÄ MINÄ SANOIN! Sokea kritiikittömyys faktoja kohtaan on avain! Oli kyllä semmoinen Stone Cold Stunner että pää on sekaisin pari tuntia. Sitä pitäisi saada töitäkin tehtyä tänään.. tiukkaa tekee! Palataan asiaan lisäkommentein kun sykemittari lakkaa savuamasta...

PS. Ihan pikkasen saattaa olla karun näköistä jengiä torilla lähiviikkoina.. Älkää viekö lapsianne kaupungille!

PPS. Ilmeisesti NHL alkaa ensi viikolla tai ainakin ennen tammikuuta, ei tätä muuten pysty käsittämään.

Pro Lockout 2004-05
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noniin! Tuleehan sieltä sitten kunnon vahvistus rosteriin, mikäli siis änäri kausi peruuntuu..tammikuussa luulisi olevan yleisöäkin jo enemmemmän kuin 7500/ottelu..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös