Keitä pelaajia et halua nähdä ensi kaudella SM-liigassa?

• 6 450
  • 57

mamma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onpas mielenkiintoinen ketju, laitetaan sitten lisää vettä kiukaalle:

TONI MÄKIAHO, joka näytti 98-99 kolmannessa finaalissa todellisen (neiti)luonteensa hankkimalla Bergille jäähyn ja ulosajon. Voivottelusta ja kiemurtelusta olisi päätellyt kuoleman olleen lähellä. Mieheltä (?) joka tuulettaa tappeluvoittojaan ja hankkii mainetta kovana kaverina olisi odottanut jotain muuta. Liekö sitten ollut tämä tapahtuma joka sai Mäkkärin muuttumaan kotihiireksi ja kiltiksi pelintekijäksi ???

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Onko ?

Onko sinusta Mamma kyseinen Aki - Putte - Petteri Berg sitten " miehekäs" pelaaja ? Jos noin niinkun muistellaan v. 99 finaalia tai v. 2001 jääkiekon mm - kisoja ....................

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Vettäpä hyvinkin

Viestin lähetti mamma
Liekö sitten ollut tämä tapahtuma joka sai Mäkkärin muuttumaan kotihiireksi ja kiltiksi pelintekijäksi ???

Vaiko sittenkin naamavärkkiin lärvähtänyt maila/kyynärpää?

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toivottavasti Timo Pärssistä ei näy ensi kaudella SM-liigassa, kuten ei Niklas Hagmaniakaan. Ja Nielikäisen voisi myös lähettää Nivalaan, sillä meillä on McBeast, joka osaa myös pelata.

mamma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Brewer: Oli omalta osaltaan voittamassa mestaruutta 99. Tänä vuonna olisi kyllä voinut aloittaa kesälomansa aikaisemmin.

Johannes/Bystander : Kommentini aiheutuikin lähinnä Mäkitalon reaktiosta tilanteeseen, myönnettäköön että 2 min jäähy Bergille olisi ollut kohtuullinen.

Pienestä on kiinni jos noinkin kova kaveri muuttuu yhdestä kuonoon tulleesta (ok ok, siis jäähyn arvoisesta) iskusta.

<edit>
Tarkennetaan vielä:
Mäkiahoa (tai muitakaan tässä ketjussa nimettyjä pelaajia) ei mieleestäni tulisi POISTAA sm-liigasta, ei missään nimessä. Itse asiassa päinvastoin. Olisi tylsää katsoa pelejä, jollei saisi tauolla haukkua ja parjata näitä suuria tunteita herättäviä pelaajia. Nyt vain on niin että minä katson asioita mustavalkoisin lasein joka saattaa vaikuttaa mielipiteisiin yksittäisistä pelaajista.

Viimeksi muokattu:

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huvittaa nämä poistakaa se pelaaja puheet. Valetaan kaikki kiekkoilijat samasta muotista. Kyllä sm-liiga muuttuu tosi mielenkiintoiseksi. Minä en pidä monestakaan kiekkoilijasta, mutta en ole heitä pois ajamassa. Joitain pelaajia en ehkä halua nähdä joukkueessani, mutta ei minulle ole väliä vaikka he pelaisivat toisessa joukkueessa. Sytyttääkö teitä muutamia se tasapaksu vääntämispuuro, jos kaatuvat tähdet ja kovikset poistetaan? Kiekko on parhaimmillaan kun se herättää suuria tuntoja. Calounin uimahyppyharjoitteluissa on enemmin katsottavaa kuin jossain virkamieskiekkoilijan kiihkottomasta koukkimisessa.

Kysyn sinulta JanJ, että pitäisikö Tallinderkin sitten poistaa liigasta, sillä hän löi kaksi kertaa finaaleissa Tapparan pelaajaa olan takaa, aivan kuten Gagnon Tähtistä? Entäpä Kärppien Taubert? Tai moni muu.

Sokos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jarmo Myllystä, koska hän pelkästään rahastaa bluesissa. Mies pelaa ekat kymmenen peliä ja tämän jälkeen loukkaantuu. Miljoonat ne palaa rallatiraa:D

Tämän jälkeen bluesin-toimistolla taas vihellellään, saunotaan ja grillataan makkaraa !

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Kyllä jääkiekko, kuten muutkin urheilulajit, tarvitsee persoonia säilyttääkseen mielenkiintonsa. Pari viime kautta ovat olleet suurelta osin melkoisen tylsää katsottavaa, kun liigasta ryhdyttiin poistamaan niitä kuuluisia ylilyöntejä erityisesti kauheiden ja moraalittomien kevään -99 finaalien jälkeen.

Itsekin inhoan joidenkin pelaajien kaatuilua yms. mutta ilman näitäkin pelaajia liiga olisi todella tylsä, sillä kovaa pelaavat persoonat ovat jatkuvassa helteessä muutenkin. Naapurileirin Nielikäisen otteista sen verran, että kun kävin herran kotisivuilla (www.geocities.com/nielikainen) ja luin Pasin haastattelun, niin nauroin melko makeasti, kun Pasi itse kertoi mistä oli kysymys, kun hän huuteli alkulämmittelyssä eräille pelaajille. Vähän sekaisin kaveri ehkä on, mutta viime kauden paikallispelit oli kyllä niin latteaa seurattavaa, että Nielikäisen järjestämä loppuhässäkkä yhdessä pelissä oli täysin tervetullut, saatiin edes jotain säpinää rahastusmatsiin.

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Tässä pari

Mikko "auts, outs, jauts" Rautee ja Marco "e-en mä-mä tä-tänne ta-ta-tappeleen tu-tullu" Tuokko.

Koko Espoon jengi voitais heivata ja ottaa tilalle jengi jostain KAUPUNGISTA.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tumba
Samaa mieltä olen blyysistä, mikkihiirijoukkue pitäisi poistaa liigasta niin hajuton ja mauton jengi se on. Onkos heillä edes faneja? Pääkaupunkiseudulle riittää IFK ja Jokerit. No, muutaman vuoden päästä ei tarvitse blyysin matseja katsella, kun isot pelaa Euroopan liigaa ja mikkihiiret jäävät pelaamaan mestisjengien kanssa epävirallisesta Suomen mestaruudesta. Esim. viime kauden välisarjassa kaikkein turhimmat ja tylsimmät matsit olivat blyysiä vastaan. Tuloskin oli aina selvillä, ainaskin Helsingin jäähallissa, kaksi pistettä IFK:lle ja katsojille tosi tylsää viihdettä.

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Re: Tässä pari

Viestin lähetti Tumba
Mikko "auts, outs, jauts" Rautee ja Marco "e-en mä-mä tä-tänne ta-ta-tappeleen tu-tullu" Tuokko.

Koko Espoon jengi voitais heivata ja ottaa tilalle jengi jostain KAUPUNGISTA.

Samaa mieltä!!! Ainoastaan Länsi-Auto areenalle löytyy käyttöä. Kävin viikonloppuna katsomassa Suomi-Tsekki käsipallon EM-karsinta ottelua, ja tunnelma oli loistava. Areena säästetään käsipallolle, koripallolle ym, mutta joukkue voitaisiin siirtää johonkin KAUPUNKIIN.

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti KlapKlap

Jäi lopulta aika nöyryytykset viime kaudella? Mitenkä se stadin herruus meni? Muistaakseni jullit kärsi Areenalla "kohtalaisen" nöyryyttävän tappion :D

No mutta tuohan oli viime kaudella. Tässähän puhutaan ensi kaudesta...ja tulevista nöyryytyksistä. ;)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
JanJ:n kanssa samaa mieltä ja lisätään se toinen "suosikkini" Tomek Valtonen siihen vielä. Tälläisiä pelaajia ei SM-liiga tarvitse.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Juha Jokiharju.Taitaa Calounkin hävitä tämän miehen kaatumisille.
Halonhakkajista lisäisin vielä pari vuotta takaperin Espoossa "loistaneen" Vadim Galikhmanovin.Miehen kauden ainoa "teko" taisi olla Rintasen käden murtaminen..
Ja Tomekillekin voin ääneni antaa :)

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Vähän lipee aiheesta mutta täytyy kommentoida että Tomek Valtonen vois olla hyvä pelaaja mutta rooli Jokereissa on ollut ihan prseestä ja kehitys on pysähtynyt kuin seinään.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jan Caloun, Timo Willman, Roland Carlsson, Pasi Saarela (ottaa päähän miehen leuhka tyyli), Teemu Riihijärvi ja Kimmo Rintanen(liian hyvä pelaaja)

caloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit , Hifk
Ehdottomasti!!!!!!!

Jani Kiviharju on pelaaja, jota en enää koskaan haluaisi nähdä suomessa pelaamassa. Perusteluiksi sen verran, että voiko ärsyttävämpää pienen sian tekijää olla. Menisi kotiin kasvamaan!!!!!

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti MaV

Miksi?

Selkääntaklaaja hakkaaja. Kuten myös T.
Molemmat oivia pelimiehiä, kun sille päälle sattuvat, mutta kun hermo menee, valkotakkiset jäälle.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kempekselle ynnämuille..

Joo, sovitaan niin, että lähtekää te vaan pelailemaan sinne Hjalliksen tulevaan Euroliigaan. Sehän kuulemma alkaakin "muutaman vuoden sisään". Sillä välin me voimmekin voittaa tämän Suomen mestaruuden, joka teitä ei kiinnosta.. :D

Ja edelleen Liigaan päästään pelaamalla, ja Blueskin sinne on aikoinaan pelaamalla itsensä nostanut. Turha kitistä siellä... Ja onhan se hienoa, että pääkaupunkiseudulla on edes yksi kiinnostava lätkäjengi. Olisi se sääli, jos Jokerit ja Hifk olisivat ainoat, ei silloin tulisi paljoa kiekkoa seurattua.

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Jarkko Ruutu - ei mielellään koskaan enää. Pelaatkaa vaan kaikki sikaa ja ottakaa reilusti kovaa, vaikka välillä epäreilumminkin - mutta liigassa ei saa olla äijää, joka pyrkii tahallaan vahingoittamaan. Niistä pahin on J Ruutu!

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Ideana tässä ketjussa tuskin oli ketään pelaajaa lähteä sarjasta poistamaan, itse ainakin tulkitsin ton otsikon siten, että täällä keskustellaan ärsyttävimmistä pelaajista, niistä fanien todellisista inhon kohteista. Tottakai tasapaksu "standardiliiga" olisi mielettömän väritön.

Olen ihan samaa mieltä Bluesin poistamiseksi liigasta: uskomattoman väritön joukkue. Eihän siellä ole muuta kuin nimiä kuten Vykoukal, Myllys, Caloun ja (joka toinen viikko liipaisimella oleva valmentaja) Tuomi, mussuttaja-Ahola (narrikatsomon todellinen sytytt...eikun siis väritön ja hajuton)... Blues ei herätä kenessäkään mitään mielipiteitä, Bluesilla ei ole faneja. Jep. Mainittakoon vielä että "Blues 2001-02" -viestiketjuun on tähän mennessä tullut 451 vastausta, ja viestiketjua on luettu 41 159 kertaa. Mutta pitäkää ihmeessä toi katkera asenne... VÄRITTÄÄ keskustelua mukavasti. :mad:

Vihdoinkin sitten itse asiaan: mun inhokkilistalla majailee komeasti Ruudun klaani, Tomek Valtonen ja luonnollisesti Jani Kiviharju. Perusteluina: Ruutujen ja Tomekin viljelemät törkeydet, Kiviharjun akkamainen pelityyli. Itse asiassa otetaan tälle listalle ykköseksi vielä itseoikeutetusti Raimo Summanen. Selitys, selitys, selitys. Kaiken lisäksi mieleen tulee esim. seuraavanlainen kommentti: "no nää nyt on kuumia pelejä jä näissä nyt voi sattua ylilyöntejä..." (sädekehä-Rami kommentoimassa miten Jokerien jämämies Heiskanen sattumalta kävi laittamassa Davidssonin polvitaklauksella lasaretin puolelle, tahattomasti ja vahingossa tottakai!). Ei ota päähän tollaiset jätkät ei...!

Jan Caloun oli hemmetin ärsyttävä äijä, mutta nykyään aika sympaattinen... :D

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Kaljami
Mainittakoon vielä että "Blues 2001-02" -viestiketjuun on tähän mennessä tullut 451 vastausta, ja viestiketjua on luettu 41 159 kertaa.

En suinkaan pidä Bluesia mitenkään sen värittömänpänä joukkueena, kuin muitakaan, mutta tuohon viestiketjuun on kyllä ihan turha viitata. Viestiketjussa kun on lähinnä 3-4 aktiivista kirjoittelijaa, jotka tietenkin ovat Bluesin faneja. Ja eräs innokkaimmista on tainnut piiskata jo lähemmäs sata viestiä ketjuun. Näistä suurin osa on ollut kuitenkin tyyliä "Banhamin pelatessa Suomessa, seurana on Blues, sanoi TT" tai "kaljakaverini päästi suustaan viime perjantaina tällaisen sammakon". Kyseessä on siis varsin chat-tyylinen viestiketju, joita täällä Jatkoajassa näkyy valitettavan usein. Esim. juuri kyseinen "Blues 2001-02" -viestiketju vastaa sisällöltään ehkä kahden-kolmen viestin ketjua muinaisen Kiekkopesän konkaripalstan tarjonnasta. Tai eipä välttämättä sitäkään.

Vaikka mitäs näistä. Onhan se aina välillä kiva tsekata, mitä ne nyt ovat Espoon suunnalla keksineet.

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Stolk-2
Kysyn sinulta JanJ, että pitäisikö Tallinderkin sitten poistaa liigasta, sillä hän löi kaksi kertaa finaaleissa Tapparan pelaajaa olan takaa, aivan kuten Gagnon Tähtistä? Entäpä Kärppien Taubert? Tai moni muu.

En nyt sanonut ketään nimeltä, kenen haluaisin liigasta pois mutta mailahuidonnasta pitäisi tulla kovemmat rangaistukset.
Otin kuitenkin vertauskuvaksi Sean Gagnonin iskun.
Toista samanlaista iskua en ole liigassa nähnyt.
Vain seuran nimi pelasti pidemmältä pelikiellolta.
Nythän rangaistus oli lähinnä vitsi ja törkeää vittuilua
Ässille ja Markku Tähtiselle.
Ja eihän meidän tarvitsekaan Gagnonia enää katsella.

Siis: pointtini ei nyt viittaa Gagnoniin vaan siihen että jos isket toiselta käden poikki tarkoituksella, palkaton pitkä pelikielto on paikallaan.
Ja kun kysytään keitä pelaajia et halua nähdä ensi kaudella liigassa, vastaan että en halua nähdä ketään joka käyttää mailaa vahingoittamiseen vaan mielummin katselen kovaa ja rehtiä peliä jossa kontakti hoidetaan vartalolla ja maila on kiekon pelaamiseen.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Stolk-2
Huvittaa nämä poistakaa se pelaaja puheet. Valetaan kaikki kiekkoilijat samasta muotista. Kyllä sm-liiga muuttuu tosi mielenkiintoiseksi. Minä en pidä monestakaan kiekkoilijasta, mutta en ole heitä pois ajamassa. Joitain pelaajia en ehkä halua nähdä joukkueessani, mutta ei minulle ole väliä vaikka he pelaisivat toisessa joukkueessa. Sytyttääkö teitä muutamia se tasapaksu vääntämispuuro, jos kaatuvat tähdet ja kovikset poistetaan? Kiekko on parhaimmillaan kun se herättää suuria tuntoja. Calounin uimahyppyharjoitteluissa on enemmin katsottavaa kuin jossain virkamieskiekkoilijan kiihkottomasta koukkimisessa.

Juuri näin. SM-liiga on jo valmiiksi tarpeeksi tylsä ja nyt sitten pitäisi vielä poistaa kaikki mielenkiintoiset pelaajat liigasta, huh huh. Viime vuosina Tapparan mielenkiintoisimmat kotipelit ovat aina olleet Hifk:ta ja Jokereita vastaan, koska niissä on pelannut todella mielenkiintoisia pelaajia tyyliin Mäkiaho, Ruutu, Valtonen, Gagnon, Boh, Caloun ym. Juuri nämä pelaajat tekevät tunnelmaa halliin ja sen takia pelissä viihtyy 100 kertaa paremmin kuin jossain Jyppipelissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy