Minä tiedän, että Ässät on ollut aloitteellinen siirrossa. En vain ymmärrä miksi?
Ape tuskin näki Nickersonille käyttöä ensi kaudella. Mielenkiinnolla odotellaan niitä Apen haluamia vahvistuksia, mikäli Jukalla moisiin rahat riittää.
Minä tiedän, että Ässät on ollut aloitteellinen siirrossa. En vain ymmärrä miksi?
Nyt vituttaa niin paljon, että vedän takuulla kunnon kännit samantien. Tällä hetkellä positiivisten asioiden kaivaminen Ässien paskanhajuisesta tunkiosta on mahdotonta.
Sietokyky on sellainen käsite, että jossain vaiheessa mennään rajan yli. Itse en jumalauta voi hyväksyä Nickersonin siirtoa Ilvekseen millään perusteilla.
Ape tuskin näki Nickersonille käyttöä ensi kaudella. Mielenkiinnolla odotellaan niitä Apen haluamia vahvistuksia, mikäli Jukalla moisiin rahat riittää.
Ihme itkua.
On käynyt selväksi ettei Nickersson jatka ensi kaudella Porissa. Tällä kaudella ei tarvetta oikeastaan enää ole. Seura X tulee ja tarjoaa summan Y rahaa Nickerssonista. Totta helvetissä myydään pois.
Missä kohtaa tämä oli typerä siirto? Urheilullinen menestys tällä kaudella heikkenee?
Ei minua ainakaan ota yhtään päähän, päinvastoin. Toivottavasti Ilveksessä saadaan Mattista oikeat asiat irti. Jotain ihme kahinaa kuului rautatieasemalla tänään Helsingissä. Junailija tiesi kertoa että Tampereella kansitakit pitää meteliä kääntyessään.
Kyllähän se on mahdollista koska Nickersonilla ei ollut sopimusta Ässien kanssa ensi kaudesta. Säännöt käsittääkseni kieltävät pelaajan paluun takaisin vain siinä tapauksessa että tällä on alunperinkin ollut sopimus jo seuraavasta kaudesta.Tämä ei vaan ole liigan sääntöjen mukaan mahdollista. Nickerson ei voi pelata ensi kaudella Ässissä, mikäli jotain viilauksia ei ole pykäliin tehty. Ei olisi ensimmäinen kerta toki, kun liigan sääntömuutokset tulisivat Ässien kautta julki...
Tähtisen siirtyminen Lukkoon 2003? Saarikosken siirtyminen Lukkoon 1989?Uskomaton fiilis! Yli 20 vuotta tämän seuran puolesta liputtaneena, ei mikään ole tuntunut yhtä pahalta kuin tämä päivä.
Sponsoreita on kuultu, mutta faneja ei.
LuKi kirjoitti:(näe Nickerson ja Saarela koko kauden ilman jonoja).
Onko Ässät jo myynyt ensikauden kausareita? Tietääkseni voimassa olevat kausarit koskee runkosarjan 2007- 2008 kaikkia pelejä. Näitä muuten myytiin aktiivisesti Nickersonin ja Saarelan nimillä. Kuluttajansuojan mukaan myyjä on vastuussa puheistaan (näe Nickerson ja Saarela koko kauden ilman jonoja). Menestystä ei voi eikä pysty lupaamaan,mutta esim. tiettyjen pelaajien näkemisen (ilman ylivoimaista estettä, kuten loukkaantuminen) mainostaminen KOKO kauden lippua myytäessä, velvoittaa kyllä johonkin.
Miten on voitu myydä kausikortteja kesällä sellaisten pelaajien nimillä joista toinen tuli aivan loppukesästä ja toinen vasta kauden alettua?Onko Ässät jo myynyt ensikauden kausareita? Tietääkseni voimassa olevat kausarit koskee runkosarjan 2007- 2008 kaikkia pelejä. Näitä muuten myytiin aktiivisesti Nickersonin ja Saarelan nimillä. Kuluttajansuojan mukaan myyjä on vastuussa puheistaan (näe Nickerson ja Saarela koko kauden ilman jonoja). Menestystä ei voi eikä pysty lupaamaan,mutta esim. tiettyjen pelaajien näkemisen (ilman ylivoimaista estettä, kuten loukkaantuminen) mainostaminen KOKO kauden lippua myytäessä, velvoittaa kyllä johonkin.
MINÄ KYLLÄ VAADIN LAHJAKSI OSTAMANI NICKERSONIN FANIPAIDAN REKLAMOITAVAKSI!! LISÄKSI KORVAUKSET NUOREN TYTÖN HENKISISTÄ KÄRSIMYKSISTÄ, KUN ON JOUTUNUT VEDÄTYKSEN UHRIKSI JA ITSELLE JOKU HYVITYS SURKEAN LAHJAN VALITSEMISESTA! Joku roti näihin touhuihin olisi saatava.
Miten on voitu myydä kausikortteja kesällä sellaisten pelaajien nimillä joista toinen tuli aivan loppukesästä ja toinen vasta kauden alettua?
Entä Nickerson? Olitko pahoillasi kun Saarela lähti?Siten että soitetaan Ässä-toimistosta: "Uusitaanko se viime vuoden kausari, kun Saarelakin nyt tuli?"
Meinaat että kesällä myytyjä kausareita mainostettiin Saarelalla (sopimus 24.8) ja Nickersonilla (sopimus 1.10)? Hohhoijaa..
Tähtisen siirtyminen Lukkoon 2003? Saarikosken siirtyminen Lukkoon 1989?
Entä Nickerson? Olitko pahoillasi kun Saarela lähti?
Myös fanituotekauppa tulee tästä kärsimään. Toivottavasti reklamoit asiasta ja eikös sinulla ole oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa...Hukkat pointin. Kausari on ja erittäin pettynyt olo koko toimintaan. Nickersonista vielä uudestaan. Ostin lahjaksi pari viikkoa sitten herran fanipaidan. Lahjan saaja on tällä hetkellä erittäin pettynyt ja koen itse, että minua vedätettiin 70 euron edestä. Ehkä sinä olet ymmärtäväisempi.