Miettikää, että jollain voisi mennä tunteisiin Kallen "lempinimi" noin pahasti.
Harvassa ovat ne, jotka olisivat sanoneet joukkueen kasauksen menneen putkeen tällä kaudella, mutta on kiva uhriutua ja todeta, että kritiikkiä ei saisi esittää.
Ihan näin pitkälle en olisi itse mennyt, mutta kyllä siinäkin väitteessä oma totuus on olemassa, ettei kritiikkiä saa esittää. Tai tietenkin sitä saa ja sitä esitetäänkin, mutta täälläkin on joukko nimimerkkejä, jotka tulevat samantien hyökkäämään päälle ja ikään kuin kertomaan miten saa ja miten ei saa kannustaa.Harvassa ovat ne, jotka olisivat sanoneet joukkueen kasauksen menneen putkeen tällä kaudella, mutta on kiva uhriutua ja todeta, että kritiikkiä ei saisi esittää.
No, jos oltais vaikka voitettu se yks Ässät-peli, oltais sijalla 6. Tai vaikka raavittu jostain muista tappiopeleistä 3 pistettä. Pienet on marginaalit Ok-suorituksen ja järkyttävän mahalaskun välillä.Ihan näin pitkälle en olisi itse mennyt, mutta kyllä siinäkin väitteessä oma totuus on olemassa, ettei kritiikkiä saa esittää. Tai tietenkin sitä saa ja sitä esitetäänkin, mutta täälläkin on joukko nimimerkkejä, jotka tulevat samantien hyökkäämään päälle ja ikään kuin kertomaan miten saa ja miten ei saa kannustaa.
Kaksi ääripäätä ei tietenkään ole koko totuus palstasta, mutta jos harmittaa joidenkin ainainen kritisointi, niin kyllä samalla tavalla harmittaa ainakin itseäni se toinen ääripää, jossa velatkin muutetaan saatavaksi ja aina löytyy joku 'looginen' selitys eikä ikinä ole missään (tässä tapauksessa Lukossa) mitään vikaa.
Koronan piikkiin voi ihan oikeasti laittaa osan kaudesta, mutta samalla on myönnettevä tosiasia, että runkosarjan 10. sijoitus on ihan järkyttävä mahalasku tältä kaudelta. Minä en kuitenkaan vaadi potkuja kaikille, vaan pikemminkin olen toiveikas että virheistä on opittu.
Tai jos oltaisiin hävitty pari peliä voittoputken aikana, niin oltaisiin ulkona koko playoffeista.No, jos oltais vaikka voitettu se yks Ässät-peli, oltais sijalla 6. Tai vaikka raavittu jostain muista tappiopeleistä 3 pistettä. Pienet on marginaalit Ok-suorituksen ja järkyttävän mahalaskun välillä.
Tässä viesti, jonka olisin toivonut näkeväni jonkun ketjun avauksessa. Voin allekirjoittaa aika lailla kaiken.Ihan näin pitkälle en olisi itse mennyt, mutta kyllä siinäkin väitteessä oma totuus on olemassa, ettei kritiikkiä saa esittää. Tai tietenkin sitä saa ja sitä esitetäänkin, mutta täälläkin on joukko nimimerkkejä, jotka tulevat samantien hyökkäämään päälle ja ikään kuin kertomaan miten saa ja miten ei saa kannustaa.
Kaksi ääripäätä ei tietenkään ole koko totuus palstasta, mutta jos harmittaa joidenkin ainainen kritisointi, niin kyllä samalla tavalla harmittaa ainakin itseäni se toinen ääripää, jossa velatkin muutetaan saatavaksi ja aina löytyy joku 'looginen' selitys eikä ikinä ole missään (tässä tapauksessa Lukossa) mitään vikaa.
Koronan piikkiin voi ihan oikeasti laittaa osan kaudesta, mutta samalla on myönnettevä tosiasia, että runkosarjan 10. sijoitus on ihan järkyttävä mahalasku tältä kaudelta. Minä en kuitenkaan vaadi potkuja kaikille, vaan pikemminkin olen toiveikas että virheistä on opittu.
Tämähän ei ole selittelyä. Poikkeuksellisen lyhyt oli matka sekä ylös, että alas. Pettymys ja heikko suoritus, todellakin. Mahalasku, no jaa.Tai jos oltaisiin hävitty pari peliä voittoputken aikana, niin oltaisiin ulkona koko playoffeista.
Tämä on juuri sitä selittelyä mitä en ymmärrä.
Tällä hetkellä joukkue on kauden tärkeimmällä hetkellä ulkona kuin lumiukko, silmin nähden uupunut ja lähes luovuttanut, jonka lisäksi kesken kauden tehdyt hankinnat ovat vahvistamisen sijaan lähinnä heikentäneet Lukkoa ja luotettiin aivan liikaa omaan juttuun, vaikka selkeitä ongelmia näkyi jo hyvän tovin.
Mun mielestä tässä kappaleessa vaan on suuri ristiriita. Jos, ja kun, koronan piikkiin voi laittaa osan kaudesta (aika suurenkin osan), niin mielestäni samalla ei voi sanoa että 10. sijoitus on "järkyttävä mahalasku". Varsinkin, kun yksi voitto enemmän ja sijoitus olisi kuudes, mikä luultavasti tyydyttäisi valtaosaa kannattajista.Koronan piikkiin voi ihan oikeasti laittaa osan kaudesta, mutta samalla on myönnettevä tosiasia, että runkosarjan 10. sijoitus on ihan järkyttävä mahalasku tältä kaudelta. Minä en kuitenkaan vaadi potkuja kaikille, vaan pikemminkin olen toiveikas että virheistä on opittu.
Taisi eilisen pelin jälkeen Olli Jokinen tokaista lähes tulkoon samat sanat. Ja kyllähän se näin on.Jos otteluita pelataan 58-60 niin joukkue on sillä paikalla minkä on ansainnut. Siihen ei hyvät tai huonot tuurit vaikuta. Ei ole sattumaa, että ollaan 10.
Ei kai sitä kukaan väitäkään että se sattumaa on. Mutta ei sitä mielestäni voi ohittaakaan, että joidenkin kauden aikaisten ja joukkueesta sinänsä riippumattomien tapahtumien, kuten nyt vaikka koronaepidemioiden vuoksi tuloksenteko on "normaalia" vaikeampaa. Se, että joukkue ei pääse harjoittelemaan yhdessä kuin joskus ja jouluna on mielestäni aika pirun suuri tekijä siinä, ettei peli kulje halutulla tavalla. Ei tietenkään mikään automaattinen synninpäästö, mutta pakkohan sen on vaikuttaa ja paljon. Toki voi sanoa, että paremmin rakennettu/paremmin valmennettu/younameit joukkue olisi pärjännyt tässä tilanteessa paremmin, mutta samalla uskon vahvasti että juuri tämä joukkue olisi suorittanut paremmin ilman näitä vaikeuksia.Jos otteluita pelataan 58-60 niin joukkue on sillä paikalla minkä on ansainnut. Siihen ei hyvät tai huonot tuurit vaikuta. Ei ole sattumaa, että ollaan 10.
Täytyy muistaa, että Lukko ei suinkaan ollut ainoa joukkue joka kärsi koronasta. Itseasiassa ulkomuistista sanoisin, että Jukurit oli joukkueista ainoa, johon se korona ei iskenyt kriittisesti. Siksi kirjoitinkin, että osa kaudesta voi laittaa koronan piikkiin, mutta sen varjossa ei voi liikaa selitellä, koska se oli jokaisen joukkueen kohtalo jossain vaiheessa kautta.Mun mielestä tässä kappaleessa vaan on suuri ristiriita. Jos, ja kun, koronan piikkiin voi laittaa osan kaudesta (aika suurenkin osan), niin mielestäni samalla ei voi sanoa että 10. sijoitus on "järkyttävä mahalasku".
Joo, tämä pitää kyllä paikkansa. Tosin samaan hengenvetoon lisäisin, että Lukko kärsi kyllä siitä silti mielestäni eniten. En tiedä sitten, katsonko asiaa liian värilaseilla.Täytyy muistaa, että Lukko ei suinkaan ollut ainoa joukkue joka kärsi koronasta. Itseasiassa ulkomuistista sanoisin, että Jukurit oli joukkueista ainoa, johon se korona ei iskenyt kriittisesti. Siksi kirjoitinkin, että osa kaudesta voi laittaa koronan piikkiin, mutta sen varjossa ei voi liikaa selitellä, koska se oli jokaisen joukkueen kohtalo jossain vaiheessa kautta.
Voi olla. Itse kun lueskelee näitä ketjuja niin aika selväti tulee esiin ettei kritiikkiä saa jostain ihmeen syystä antaa sinne minne kuuluu ja milloin kuuluu. Kuitenkin enemmän tai vähän enemmän kausi meni penkin alle. ne, kenen syytä se on saa tulla esiin ja kertomaan reilusti maksavalle taholle, mitä tässä tunaroitiin. Jos ei tule niin arvokkuuden rippeet on mielestäni menneet.Rauman Lukko 2021-2022 kritisointi. Sana yhtä vapaa kuin Venäjällä sodasta.
Vai kannattaako meistä osa seuraa väärin?
Onko se mikään ihme, että sitä "kritiikkiä kritiikille" annetaan, jos heitetään tällaisia julistuksia ennen kuin ensimmäistäkään pleijaripeliä on pelattu?Kuitenkin enemmän tai vähän enemmän kausi meni penkin alle.
Tämä on ehkä juuri sitä ruusuilla tanssimista, joka isoa osaa tällä palstalla rassaa. Epäonni ei voi olla ainoa syy tähän sarjasijoitukseen. Jotain on tehty myös väärin, että tällainen epäonni on joukkueeseen osunut. Enkä tarkoita että Koronan suhteen olisi toimittu väärin, sille tuskin olisi Lukko mitään mahtanut.Itse voin sen verran sanoa, että annan Veltsulle, joukkueelle, Kallelle ja kaikille Lukkoon liittyville henkilöille täyden synninpäästön tämän kauden suhteen. En koe olevani sellaisessa asemassa, että edes kannattajana pystyisi tuomitsemaan heitä epäonnistuneiksi, vain ja ainoastaan epäonnisiksi. Olisin tietenkin toivonut ja halunnut parempaa menestystä, mutta sitä nyt ei vaan voi aina saada. Mennään kuinka pitkälle ikinä tänä vuonna niin olen tyytyväinen. Ensi kaudella sitten uudestaan.