Nyt haluaisin aidosti ja vilpittömästi uusinnan näistä loistavista ehdotuksista. Vien edelleen eteenpäin.
Siis täh, uudelleen? Etkö sinä niitä jo kertaalleen johtoportaalle ole esittänyt?
Seuralaulujen soittaminen on todella helppoa, resursseja siihen ei tarvita ja se luo yhteisöllisyyttä. Kärpät On Rautaa luo halliin aina tunnelmaa, kun jopa satunnaiskatsojat taputtavat tahdissa mukana. Ilmaislippujen jakaminen koululaisille olisi loistava keino saada halliin ihmisiä nyt ja tulevaisuudessa. Kaupunkiin ja varsinkin hallin läheisyyteen Kärppärekvisiittaa näkyviin. Otteluita edelleen pitäisi mainostaa enemmän ja paremmin. Itse näen aina yleensä yhden ottelumainoksen Facebookissa ja sekin on tyyliin "Jos sulla ei oo vielä lippua, niin ticketmasterista sen saat" Kuka saa siitä semmoisen fiiliksen, että jumalauta tuonne on päästävä? Esimerkiksi joku lyhyt video edellisistä kohtaamisista kyseisen joukkueen kanssa, jossa paljon myös fanipäädyn tunnelmaa tuntuisi houkuttelevammalta. Peliasuja pitäisi päivittää. Nuo samat hirveän näköiset paidat olleet kaudesta 2016-2017 asti käytössä.
Minusta siellä on ollut ihan hyvää pöhinää, teemapelejä ja bändiä soittelemassa. Jos nyt jätetään Tampereen uusi halli välistä, niin missä kohtaa ja kuinka paljon Kärppien ottelutapahtuma häviää muille liigaseuroille? Mitkä seurat ovat Kärppiä edellä ja miten? Riippumatta siitä, onko Kärpät tapahtuman järjestäjänä pohjamudissa vai liigan kärkeä, tarvetta ja halua kehittyä on.
Itse tykkään Raksilasta ja se mikä minut saa lähtemään hallille, on se, kun tiedän sinne tulevan paljon katsojia. Alkushow ja maalilaulu on sellaisia asioita johon itse toivoisin parannusta. Joskus aijemmin jo johonkin kirjoitinkin, että 15-20 vuotta sitten pelkästään jo alkushow oli hyvä syy lähtä hallille katsomaan peliä. Nykyään hädin tuskin huomaa, kun kotijoukkue tulee jäälle. Se pamahdus oli aikoinaan upea, kun Kärpät tuli jäälle. Jokainen meistä myös tietää, että maalilaulu alkaa aivan väärästä kohdasta, mutta toimistolla sitä ei vain hoksata tai ei jakseta korjata. Maalitorvikin kuulostaa jostain syystä nykyään ihan tuhnulta.
Tuossa nyt ainakin muutama asia, mihin itse toivoisin parannusta. Mulla vaan ei ole minkäänlaista uskoa nykyisen seurajohdon kykeneväisyyteen saada yksinkertaisiakaan asioita kuntoon, joten en enää jaksa niistä pidemmälti kirjoitellakkaan.
Seuralaulujen soittamistahan on pari vuotta sitten Poromafian pyynnöstä luvattu tapahtuvan, mutta niitä ei kyllä sen enempää vieläkään kuulu. Ja edelleen siis olisi mielenkiintoista tietää minkätyylisiä vastauksia olet toimistolta näihin asioihin saanut?