On ollut ilo huomata, että toimistolla on pikkuhiljaa herätty oikeasti lähelle nykyaikaa. Koko ajan pieniä juttuja, joilla toimintaa ottelutapahtumissa ja yleistä näkyvyyttä parannetaan. Verkkosivuilla video vaihtuu, ammutaan pipoja yms. katsomoon, Portion Boys/Blind Channel paikalla silloin, kun ovat menestyneitä, paidan jäädytyksiä, perhepelejä, tribuutteja, paremmat pelinjälkeiset haastattelut, pelaaja haastattelee pelaajaa YouTube-videonpätkät... kiekkotermein: hyviä, peliäedistäviä juttuja tarjolla.Annetaan kuitenkin vaihteeksi vähän posiakin. Ennen joukkueiden jäälle tuloa mediakuutiolla pyörii klippejä Kärppien maaleista Blind Channelin Balboa -biisin tahtiin. Samalla siinä tuodaan hienosti pohjoista esille ja muutenkin hyvin nostattaa sellaista "me" henkeä. Mielestäni se toimii!
Nyt vain kärsivällisyyttä kaikki. Yleisöryntäystä ei varmaan heti näillä saada Raksilaan, mutta uskallan väittää, että sanan levitessä kiinnostus lisääntyy varsinkin sen kaikkein tärkeimmän eli uuden sukupolven parissa, jotka pitää saada sitoutumaan Kärppä-perheeseen nykyajan keinoin. Siihen ei Kärkkärit ja termoskahvi riitä.
Hyvä Kärpät!