Ke 9.4.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 56 924
  • 351
Tila
Viestiketju on suljettu.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oululaiset tanssitytöt...mitähän kommentoisi, ettei kukaan suuttuisi. Sanotaan, että ei niitä ihan hehkeimpiä. Pahoittelen...
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Mielenkiintoisia juttuja kun tiedettiin, että Blegi aloittaa yv:llä erän alussa ja ei ole vastaavaa jääkoneella sekoilua vielä tässä pelissä tapahtunut...
odotinkin milloin joku alkaa mussutamaan jotain salaliittoteorioita :) Se kenttämestarin erikoinen voi olla turmioksi myös Kärpille.

Edit: Sitä paitsi Kuoppala heitti kilpikonnat ja meni kyyryyn taklauksen tullessa, ihan aiheesta Pesonen ärsyyntyi.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Jos Kärpät tämän voittaa ja ei täysin romahda lopuissa (yhdessä) peleissä niin kenelle muulle voi pudotuspelien parhaan pelaajan palkinnon antaa? Pesoselle, hah. Leinolle, hah. Superkaverit olleet aika yössä po-pelit.
No harvemmin kai noita palkintoja neljänneksi jääneen joukkueen pelaajille on jaettu, mutta Leino ei kyllä ollut yössä missään vaiheessa. Kärppien kenttäpelaajista tulisi kyseeseen ehkä Mikko Lehtonen, mutta ei niitä palkintoja ikinä pakeille anneta. Tarkki on ollut huikea.

Mitäköhän tuo Pesonen taas viittoili tuomareille? "Hei, se meni pois alta ja mä törmäsin laitaan!"
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Täytyy huomenissa soitella Hakkaraiselle... se tietää jotain lääketieteestä, jota minä en tiedä...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Seurusteleeko tämä Alkio Pesosen siskon kanssa, vai mikä suhde heillä on?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Oululaiset tanssitytöt...mitähän kommentoisi, ettei kukaan suuttuisi. Sanotaan, että ei niitä ihan hehkeimpiä. Pahoittelen...

Aika konkaripitoista on kalusto ja kesätreenissä on panostettu massan hankintaan.

Tosiasiassahan ketä tahansa noistakin vetäisi heti, kun olisi paikka.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
No onhan toi nyt vitun noloa vetää matalaksi, kun kaveri tulee taklaamaan. Kukas se Jypin pelaaja olikaan, jolla oli tapana tuota tehdä.

Siis taklausta ei saisi väistää? Kuoppala liikkui samalla eteenpäin, väisti taklauksen ja jatkoi kiekon kanssa eteenpäin. Tyylipuhdas suoritus. Toinen vaihtoehto olisi ollut jäädä Pesosen pommin alle + kiekon menetys omalla alueella.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tässä on sentään espoolaisilla ensimmäisen kerran tunnetta pelissä. Loistavaa!
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
No onhan toi nyt vitun noloa vetää matalaksi, kun kaveri tulee taklaamaan. Kukas se Jypin pelaaja olikaan, jolla oli tapana tuota tehdä.
Kuoppala kuitenkin ennemminkin liukui pois alta kuin veti matalaksi.

Blues hyökkää nyt niin innokkaasti, että jossain välissä Kärpät vielä saa vastahyökkäyksestä kaksykkösen. Sitten se saatanan Pesonen tekee sen voittomaalin ja saa oululaisilta kaiken anteeksi.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Oululaiset tanssitytöt...mitähän kommentoisi, ettei kukaan suuttuisi. Sanotaan, että ei niitä ihan hehkeimpiä. Pahoittelen...

Tästä tepsiläiset jaksavat aina muistuttaa muita. Meillä on Mustat Kobrat.


(muuta meillä ei enää sitten olekaan jäljellä)
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis taklausta ei saisi väistää? Kuoppala liikkui samalla eteenpäin, väisti taklauksen ja jatkoi kiekon kanssa eteenpäin. Tyylipuhdas suoritus. Toinen vaihtoehto olisi ollut jäädä Pesosen pommin alle + kiekon menetys omalla alueella.
Saa väistää jos on varma, että ehtii pois alta. Mun mielestä Kuoppala ei ehtinyt, vaan Pesonen lensi puolittain hänen yli päin laitaa. Mutta nyt ei käynyt mitenkään, joten ihan sama mulle.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ottakaa se pää jo sieltä perseestä :) Kuoppala heitti kilpikonnat ja Pesonen lensi yli seinään, uskomatonta miten joku viittii edes alkaa inttämään selvästä tilanteesta , heh
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Blues hyökkää nyt niin innokkaasti, että jossain välissä Kärpät vielä saa vastahyökkäyksestä kaksykkösen. Sitten se saatanan Pesonen tekee sen voittomaalin ja saa oululaisilta kaiken anteeksi.

Tämä on myös mun ennustukseni. Kaiken varalta jo etukäteen: homo !
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Tämä on myös mun ennustukseni. Kaiken varalta jo etukäteen: homo !

Mulla on sama. Blues pelaa loistavaa lätkää muttei auta. Pesosen houmou iskee kypärällään ratkaisun.
 
Kärppäpelaaja roikkuu Uhlbäckin jalassa kiinni kaksin käsin, kun irtokiekko lipuu parin metrin päässä ja Tarkki on polvillaan maassa, ei jäähyä, kun ei haluta ratkaista peliä. Olisiko Uhlbäck kenties ratkaissut ottelun ilman tuota roikkumista? Joo annetaan roikkua saatana puolintoisin.

Edit: Tuomarithan siis omalta osaltaan ratkaisevat ottelua, kun antavat toisen roikkua jalassa kiinni.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blues painaa päälle, kunnes Brückler hörppää jonkun punaviivalta roiskaistun kusikaaren. Siltä taas tuntuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös