Penaltyfox
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raum Lehvälugo
Ei epäilystäkään siitä,etteikö 2 parasta joukkuetta pelais finaaleissa! Kerrassaan upeeta kiekkoviihdettä. Kyllähän Blues vie taas,mutta toivottavasti ei käy niinkuin viimeksi.........
Äsken tuli Tarkilta ensimmäinen viiltävä gamesaver, hieno!
Pesonen pysty latelemaan kaikki perusjargonit tossa haastattelussa. Joka jätkää tarvitaan, tehoja tulee kyllä sieltä..
Syöttäjät Bluesin maaliin: Levonen ja Favorin. Ei ole totta tuollainen tuomarointi tällä tasolla! Kyllä Blues saisi jo noilla avuilla viedä tämän pelin!!!
Samaa kirosin itsekseni. Pään käyttö on sallittua.
Ei niin, joten voisitko mennä nukkumaan.Menkää jo ipanat nukkumaan, ei tuollaista roskaa viitsi lukea.
Jumalauta Tarkki on vireessä! Jumalainen torjunta.
Mutta mitä on tapahtunut Janne Pesoselle? ehin tavoin ihmettelen, että onko hän muka ollut runkosarjassa yhtä hyvä (parempi?) kuin Ville Leino. Pesonen on ehkä ollut playoffien paskin pelaaja (kun otetaan huomioon mitä kaverilta odotetaan).
Tarkki on kyllä outo tapaus. Välillä ei tee mitään, polvillaan vaan ja toivoo että torjuisi. Sitten aivan huikea torjunta. Välillä vaikuttaa tosi hyvältä ja välillä täysin paskalta. Ota siitä nyt selvää.
Niimpä... Vilttiin joutas! Ja Hyvönen vois mennä kaveriksi! Vituttaa kattoo noin halutonta pelaamista noilta kahdelta!
Vittuun se Ipa Kuoppala sooloilemasta. Keskity siihen omaan peliin, niin kaikki on hyvin.
Vain Jalonen tietää, ainakin luulee tietävänsä. Kärkikarvaajat punaviivalla, mitä muuta voi odottaa. Itseäni hävettää tuollainen munaton surffailu.Eniten ihmetyttää miten Kärpät on tasaviisikoin noin paska? Kukaan ei oikein halua pitää kiekkoa.
Toivottavasti se nimenomaisesti on gamesaver. Tappion kärsivä maalivahti ei tee pelissä yhtään gamesaveria. Semanttisesti tarkasteltuna vain voittajajoukkueen maalivahti tekee gamesaverin.
Jos Tarkki jatkaa tuohon malliin ja kentällä kukaan ei paranna, niin ei oo epäilystä kuka on pleijareiden paras pelaaja.
Mun mielestä veti vähän poikkeuksellisen haastattelun. Heitti näppärän vastakysymyksen tyhmiä kyselevälle haastattelijalle sekä tuon "en mä ala veikkaa, mä pelaan". Mutta kun kyseessä oli Pesonen niin jotain negatiivista palautetta tuostakin oli odotettavissa.