Ke 8.2.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 39 765
  • 474

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Voihan se olla et Grillin kyynärpää osui päähän. Ei kyllä itse sitä työntänyt kenenkään päähän. Oli kropassa kiinni ja toinen tulee kyyryssä.

En tiedä. Kenkää vaan koko HIFKlle Liigasta!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
49.05 SaiPa-Lukko 1-4. Ville Vahalahti passaa ja Toni Koivisto tekee.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Koska oletan ettet ole sokea vaan muuten vaan jauhat paskaa.
No otan ne turkoosit lasit päästä. Taklaus ei mielestäni ole törkeä vaan se, että Blood heittää hanskat jäähän ennen kontaktia Vittasmäen kanssa. Vittasmäki oli n. 2m. päässä, kun Bloodin hanskat oli jäässä. Täysin idioottimainen teko. Lopeta jauhamasta paskaa ja katso tilanne vaikka Ruudun klippinä.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Grillforssin vuoro teurastaa. Aina sama jengi.

"Aina" , myös Mansessa tänään ? :) Onkos tuo nyt se "aina", jota teinit itkupotkuraivaireissaan mammalle nillittäessään korostavat ?
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Ilves ottaa sitten tähtäimeen Hodgmanin ranteen, mutta annetaan anteeksi, kun Ipalla menee kaikin puolin niin huonosti. Rahatkin on loppu.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Noniin Sanni nyt viimeistään yltiöpäisinkin optimisti on nähnyt ettei susta ole SaiPaa valmentamaan. Kerää kamas ja mene jorpakkoon täältä. Melkein harmittaa, ettei ole karsintoja. Sieltä kuokkaan ja Mestikseen niin olis Sanni painettu loppuiäkseen SaiPan historiaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara

No kuten on jo todettu tosta videosta ei voi mitään tarkkaa sanoa mihin osuu, se on ihan minkä värisin lasein kattoo ? Ei se nyt ainakaan kuole siinä kun tulee huuteleen jotain ? muka hauskaa siihen kun toinen on jäässä makaamassa...

Huonossa asennossa Amigo kuitenkin oli, ei yhtään "valmis" ottamaan taklausta vastaan.

Mutta jos verrataan tätä tööttiä ja sitä Finleyn taklausta niin tää olisi kun höntsässä kaksi paskaa törmää toisiinsa
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Virta ylivoimalla TPS 1-2 johtoon.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mä olin katsovinani Grillforsin taklauksessa, että Jukuripelaajan pää olisi osunut suoraan Grillin selän numeroihin, eikä kyynärpäähän? Pidätän oikeudet mielipiteeni muutokseen paremman videon saadessani.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jukureiden ylivoima on mahdollisesti jopa paskempaa ku Ilveksen.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Eijumalauta mikä jäähy sitten Kärpille? Mitävittua?
EDIT: Tuppurainen pelaa itse sikaa ja sitten heittää päivän tyylikkäimmät filmit.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
No hohhoijjaa mitkä filmaukset Tuppuraiselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös