Voi olla värilasit mutta tuosta aivan jäätävän huonosta videosta en löydä osumaa päähän. Vittasmäen takomisen olisi voinut lopettaa aikaisemminkin, kun ei sitten kuitenkaan Vittasmäestä lähtijäksi ollut.Saa ja pitää, mutta tuosta tuli mieleen vain ja ainoastaan vahingoitustarkoituksella haettu pommi.
Hassua tuo jatkuva provoilu sinulta. Mitä oikein yrität hakea tällä?what ever, tänään pelsu pyyhki ilveksellä hanuriaan, niin tuloksellisesti kuin muutenkin. Onkohan vittasmäellä huuli pipinä?
Ei se Ipa mihinkään hölmöilyyn kaatunut, ei vaan osaa. Kauden pelit 4-0. Täysi pistesaalis kuten kuuluukin.Itse pelistä, omaan hölmöilyyn Ilves kaatui. Sellasta paskaa taas kotona..
Mikä on kun ei taidot riitä!Itse pelistä, omaan hölmöilyyn Ilves kaatui. Sellasta paskaa taas kotona..
Jos ei noita yv aikoja käytä hyväkseen niin mitä muuta se on kuin hölmöilyä? Voisitte tekin kaiken mouhoamisen keskellä keskittyä siihen mitä pelissä oikeasti tapahtui.Ei se Ipa mihinkään hölmöilyyn kaatunut, ei vaan osaa. Kauden pelit 4-0. Täysi pistesaalis kuten kuuluukin.
Koominen janari olet.Mikä on kun ei taidot riitä!
Pelicans voitti, Blood ajoi jonkun ex-jokerin pystyyn, Sopaselle 2 häkkiä ja Hoviselle liigauran avausmaali. Jatkiksen otteluseurannassa nimimerkki Baloun jatkoi totutun aivottomalla linjalla. Siinä ne tärkeimmät.Jos ei noita yv aikoja käytä hyväkseen niin mitä muuta se on kuin hölmöilyä? Voisitte tekin kaiken mouhoamisen keskellä keskittyä siihen mitä pelissä oikeasti tapahtui.
En mäkään päähän videosta jonka näin, varsinkin se viimeinen hidastus tuli kun taklaus oli jo tapahunut. Odotellaan parempaa.Voi olla värilasit mutta tuosta aivan jäätävän huonosta videosta en löydä osumaa päähän. Vittasmäen takomisen olisi voinut lopettaa aikaisemminkin, kun ei sitten kuitenkaan Vittasmäestä lähtijäksi ollut.
Täh?Pelicans voitti, Blood ajoi jonkun ex-jokerin pystyyn, Sopaselle 2 häkkiä ja Hoviselle liigauran avausmaali. Jatkiksen otteluseurannassa nimimerkki Baloun jatkoi totutun aivottomalla linjalla. Siinä ne tärkeimmät.
Toisiin pöytiin yms. Itse provoilet joka asiasta kun Ilves ottaa turpaan jos/kun tuomari tekee mielestäsi väärin. Tai voittaa jopa. Ottaako pipiä? En oo koskaan nähnyt että myöntäisit rehellisesti joukkueen huonouden. Tosifani kuitenkin. Siitä respect. Mut ei riitä tällä palstalla.Hassua tuo jatkuva provoilu sinulta. Mitä oikein yrität hakea tällä?
Sä olet helppo.Täh?
Lisää toki itsesi ja muutama muu Pelicans fani samaan aivottomaan kastiin. Mutta en usko sinun siihen kykenevän. Samaa tasoa Bloodin kanssa mikä toki kertonee kaiken.
Johan nyt saatana monesti tällä kaudella sanonut että Ilves on ollut huono. Taas tänään sama.Toisiin pöytiin yms. Itse provoilet joka asiasta kun Ilves ottaa turpaan jos/kun tuomari tekee mielestäsi väärin. Tai voittaa jopa. Ottaako pipiä? En oo koskaan nähnyt että myöntäisit rehellisesti joukkueen huonouden. Tosifani kuitenkin. Siitä respect. Mut ei riitä tällä palstalla.
Kiitos samoin.Sä olet helppo.
Hienoin maalilaulu koskaan. Sitä kuullaan pitkälle kevääseen asti nii totuttele siihen.Ihmisen täytyy olla jollain tavalla korvien välistä sekaisin jos nauttii tästä vitun oijjoijjoi-renkutuksesta, ihan sama mitä joukkuetta kannattaa.
Pelin aikana ainakin Ilvestä rikotaan selkeesti muiden mielestä. Ja Ilveksen teot on ruomarivirheitä. Tää on siis vaan tarttunut mitä oon seurannut.Johan nyt saatana monesti tällä kaudella sanonut että Ilves on ollut huono. Taas tänään sama.
Ei sitä aina jaksa kommentoida Ilveksen selkeitä jäähyjä. Mitä toki tänään kaikki oli.Pelin aikana ainakin Ilvestä rikotaan selkeesti muiden mielestä. Ja Ilveksen teot on ruomarivirheitä. Tää on siis vaan tarttunut mitä oon seurannut.