Juuriskapää
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Nyt tuli kyllä helppo jäähy, saipalaiselta meni jo tasapaino ja siksi kaatui pää edellä laitaan. Minusta 2 minuuttiakin oli väärin.
Ehkä aika on kullannut muistoni.Mikäs se taso oli? Mitään muistikuvaa tästä paremmasta ei kyllä omalle aivokuorelle ole tallentunut. Olen ihmetellyt koko mukanaroikutusta aina.
Ehkä aika on kullannut muistoni.
Onneksi ei olla Ilveitä, ei itketä juhannukseen asti. Mutta aika koominen tilanne kyllä.Nyt tuli kyllä helppo jäähy, saipalaiselta meni jo tasapaino ja siksi kaatui pää edellä laitaan. Minusta 2 minuuttiakin oli väärin.
No ei paljoa, mut todnäk sen verran parempi, että voittaa.Tappara ei kyllä ole yhtään parempi.
Totta tämäkin.Helvetin hyvin pelaa Tappara alivoimaa. Ei ylipäätään näytä siltä, että sillä olisi alivoima. Ei tämä siis pelkkää SaiPan surkeutta ole.
Millos tämmönen sääntömuutos on tullu vai oonko keksiny omia sääntöjä? Ainakin ite oon tehny tuota aina ja mutasarjoissa sillä saat yvn jos joku hölmö luistelee päinOnko Galimov saanut estämisjäähyjä tällä kaudella? Ainakin äsken Ilves-pelaaja olisi saanut tälle jäähyn, jos ei olisi väistänyt. Galimov käänsi itsensä poikittain maalivahdin alueella estääkseen hyökkääjän karvaamisen.
e. Tekee toistuvasti, tuossa jos hyökkääjä ei väistäkään, kuuluisi sääntökirjan mukaan tulla jäähy Galimoville, ei kovin fiksua toimintaa tältä.
Nyt SaiPa vielä yksi, laatuviskirahasto kiittää!
Tän kauden uusia sääntöjäMillos tämmönen sääntömuutos on tullu vai oonko keksiny omia sääntöjä? Ainakin ite oon tehny tuota aina ja mutasarjoissa sillä saat yvn jos joku hölmö luistelee päin