Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olihan tuossa Tapparan maalissa Tapparan pelaaja kokonaan maalivahdin alueella
Oli. Neljän SaiPa-veteraanin muiluttamana.
Olihan tuossa Tapparan maalissa Tapparan pelaaja kokonaan maalivahdin alueella
Siinähän oli Viitasalolla tuhannen taalan paikka purkaa koko tilanne, mutta huitoi ohitse.Saipan pakit ja pari hyökkääjää olivat Markkasen päällä ja vieressä, osittain Kuuselan päällä. Yksi täytti sivummalla jotain kuponkia
Jos kokeilisi päittäin? Eikö Maalahti ole innokas hyökkäyspuuhiin?Minusta SaiPa pelaa muuten ihan hyvin, mutta hyökkääjät eivät osaa hyökätä eikä pakit puolustaa. Nuo asiat kun saa kuntoon niin toimii.
Minä käsitin niin, että isä-Virta haastoi poikansa tekemän maalin. Nyt ei taida olla kotiasiat kunnossa.Minä kun luulin Virran valmentavan SaiPaa, mutta onko se nyt hypännyt kentälle, kun homma ei toimi. *hymiö*
Roylle voisi antaa syöttöpisteen. Täysin onneton suoritus, josta maali vastustajalle. Vilttiin joutaisi.Taas tilanne lähti SaiPan "maalipaikasta" jossa ei lauottu (Roy) vaan vielä piti syöttää ja harhasyöttöhän siitä tuli ja Tapparan vastahyökkäys.
Joo ja Huttula myös. Mutta etenkin Huttula on niin huono molempiin suuntiin, että hänelle pitäisi löytää rooli kaukalon ulkopuolelta.Jos kokeilisi päittäin? Eikö Maalahti ole innokas hyökkäyspuuhiin?
Jos kokeilisi päittäin? Eikö Maalahti ole innokas hyökkäyspuuhiin?
Minä käsitin niin, että isä-Virta haastoi poikansa tekemän maalin. Nyt ei taida olla kotiasiat kunnossa.
Kyllä siinä miehitetään hyökkäyssininen eikä peräännytä. Viimeistään keskiviivan Saipa-linja pitää. Pojat, omalta siniseltä ei sitten kyllä lipsuta. Maaliviivalla taistellaan viimeiseen mieheen!Vastaavasti Loimaranta, Ojantakanen, Juusola ja muut ovat kunnostautuneet vähän tiukemmissakin puolustustaisteluissa.
Se tarkoitti nimikaimaa, Hannu JortikkaaMiten Hannu Virta tähän liittyy?
Jep, Sebok lahjoittanut kaks Kärpille. Kontiolan kympin takia taitaa vetää 3 erän alun ykkösen keskellä. Ei haittais vaikka kuittais edes toisen.Sebok ja Lööf olisi kaksi viltitettävää, mutta Lööfiä nyt ei voi, kun puolustus on mitä on. Nalli Sebokin paikalle, heti! Myrrän tuntien, niin lähdetään hakeen sebolle kolmatta syöttöä.
Se tarkoitti nimikaimaa, Hannu Jortikkaa
Ei olla totuttu pelaamaan tuollaisessa monitoimiareenassa, jossa voi tehdä montaa toimea samanaikaisesti. Ollaan kuitenkin helveltin kovia luistelijoita. Älytilastosta voidaan sitten ihailla kun SaiPa on luistellut 500 kilometriä illan aikana. Areenahistorian kovin lukema - ikinä!Minusta SaiPa pelaa muuten ihan hyvin, mutta hyökkääjät eivät osaa hyökätä eikä pakit puolustaa. Nuo asiat kun saa kuntoon niin toimii.
Näki ilmeisesti isänsä jorman saunassa.Miten Kimmo Kinnunen tähän liittyy?
Joo lähtökohtaisesti maalivahdin on hankala onnistua jos omakin joukkue lähinnä vaikeuttaa työntekoa.Luulisi, että Markkasen on vaikea torjua, kun ristikon takaa paistaa vain Seppälän oranssi kuu?
Minä käsitin niin, että isä-Virta haastoi poikansa tekemän maalin. Nyt ei taida olla kotiasiat kunnossa.
Mun mielestä voisi taas aloittaa sen vastustajan maalin ympäri luisteleminen jolloin lukema vielä paranisi.Ei olla totuttu pelaamaan tuollaisessa monitoimiareenassa, jossa voi tehdä montaa toimea samanaikaisesti. Ollaan kuitenkin helveltin kovia luistelijoita. Älytilastosta voidaan sitten ihailla kun SaiPa on luistellut 500 kilometriä illan aikana. Areenahistorian kovin lukema - ikinä!
Joutaisi takasin sinne Bukarestiin, vai mistä persreiästä se tänne hommattiinkaanRoylle voisi antaa syöttöpisteen. Täysin onneton suoritus, josta maali vastustajalle. Vilttiin joutaisi.
Mutta on Laineet täyttä elämää. Vaikka pelaakin eri sarjassa.Jos Virran haasto olisi vienyt pois Virran tekemän maalin, niin minkä Rainer Frimanin kappaleen haluaisit hallin dj:n soittavan siinä tilanteessa?