Tuomarit haluaa katsoa maalin kun eivat livena nahneet, makusteluaMitä hemmetin hyötyä haastaa? Päivänselvä maali.
Virralla lähetys jäljessä. Luuli haastaneensa ensimmäisen maalin.No miksi ne nyt tuon haastoivat? Selkeä maali
Kärppien ensimmäisessä jättäytyy 100 % katsojaksi, kun ei nappaa puolustaa. Toisessa syöttää suoraan lapaan maalintekijälle. Kolmannessa erässä sitten tätä rataa varmaan ampuu jo itse kiekon omaan maaliin...Sebokilla tänään sit 0+2 omaan päähän.
Niin, sehän teki tämän jälkimmäisen?Virralla lähetys jäljessä. Luuli haastaneensa ensimmäisen maalin.
Minä kun luulin Virran valmentavan SaiPaa, mutta onko se nyt hypännyt kentälle, kun homma ei toimi. *hymiö*Niin, sehän teki tämän jälkimmäisen?
Emmää ymmärrä enää mitään. Virtahan oli ainoa, joka näki kiekon edes olevan maalissa ja näytti kiekon sijainnin tuomareille. Ei kai se nyt haastaan lähde?Minä kun luulin Virran valmentavan SaiPaa, mutta onko se nyt hypännyt kentälle, kun homma ei toimi. *hymiö*
Minusta SaiPa pelaa muuten ihan hyvin, mutta hyökkääjät eivät osaa hyökätä eikä pakit puolustaa. Nuo asiat kun saa kuntoon niin toimii.Ei muuten saa SaiPa tänääkään muuta matkaan kuin kokemusta, vaikka hetken näyttikin jo muulta.
Yllättyneet:
Saipan pakit ja pari hyökkääjää olivat Markkasen päällä ja vieressä, osittain Kuuselan päällä. Yksi täytti sivummalla jotain kuponkiaEi vittu...siitä pukukoppimaali Tapparalle. On tuo vittu onnetonta touhua. Missä vitussa oli SaiPan pakki?? Virta sai kiekon maaliin kolmannella vai neljännellä yrityksellä?? Ei sellainen voi olla mahdollista, yhden kerran jälkeen ei voi olla kuin makuupaikkoja. Ja Royn voisi penkittää. Herran sysipaskasta syötöstä lähti tuo tilanne. Ois saatana laukonut, eikä hakenut jotain vitun haamusyöttöä.
Olihan tuossa Tapparan maalissa Tapparan pelaaja kokonaan maalivahdin alueella