Kaksi kokonaista erää tehdä yksi maali. Nyt vähän luottoa omiin.On tämä kyllä niin perseestä, miksi synnyin Ilves-faniksi.
Kaksi kokonaista erää tehdä yksi maali. Nyt vähän luottoa omiin.On tämä kyllä niin perseestä, miksi synnyin Ilves-faniksi.
Saakeli, Masken Carlsson, Sundin ja Torinon olympiafinaali vielä kehiin kun nyt kerran alettiin.Hei, nyt ei tarvis vanhoja haavoja repiä auki.
...atana, häviää se Tapparakin joskus ;).Pitkästä aikaa näki nuo aikanaan karmeat jatkoaikamaalit Kärpiltä. Eipä onneksi enää tunnu missään, pari mestaruutta ja useampi vuosi välissä on pyyhkinyt surun pois silmistäni mun. Hienoja miehiä JMA ja Aho nykyään.
Älä vielä luovuta. 2-erää jäljellä.On tämä kyllä niin perseestä, miksi synnyin Ilves-faniksi.
Viisyksviiskuus.Saakeli, Masken Carlsson, Sundin ja Torinon olympiafinaali vielä kehiin kun nyt kerran alettiin.
Itse asiassa ei vetänyt ohi vaan Karhusen räpylään.
Meni varmaan pari-kolme vuotta että pystyin noita maaleja katsomaan uusintana ensimmäistäkään kertaa. Tuli meinaan livenä sammutettua telkkari aikalailla samantien kun kiekko meni maaliviivan yli.Pitkästä aikaa näki nuo aikanaan karmeat jatkoaikamaalit Kärpiltä. Eipä onneksi enää tunnu missään, pari mestaruutta ja useampi vuosi välissä on pyyhkinyt surun pois silmistäni mun. Hienoja miehiä JMA ja Aho nykyään.
Ite näin ne nyt uudestaan ensimmäisen kerran. Enää ei sattunut, aika parantaa haavatMeni varmaan pari-kolme vuotta että pystyin noita maaleja katsomaan uusintana ensimmäistäkään kertaa. Tuli meinaan livenä sammutettua telkkari aikalailla samantien kun kiekko meni maaliviivan yli.
Kummasti tuo rahoittaa faninkin sykettä. Ei tarvi jokaista kutia pelätä niinkuin Galimovin kanssa noissa kahdessa pelissäKylläpä vituttaa katsoa tuon Blomqvistin eleettömän varmoja torjuntoja. Samalla itse pelkää jokaista kutia joka tulee Halosta kohti.
Niklas Bäckstromin mukaan pomput ja tuomarivirheet menevät paras 7 sarjassa aina tasan.
Tuo ei kyllä mitenkään pidä paikkaansa.
Joo, tätä pelättiin jo runkosarjassa. Röyhkeys puuttuu. Neppailijoita kyllä löytyy.Ipalta puuttuu ehkä sellanen pelaaja joka tekis röyhkeitä maalille nousuja ja räkämaaleja.