Sitä tässä on ihmetelty. Toisaalta muuten peluuttaminen ollut tasaisempaa joten kai ne jaksaa. En minä näiden jaksamisesta ole huolissani vaan siitä että Kallio ei ole hyvä puolustussuuntaan.
Jep. Mutta toisaalta jos päävalmentaja on itse sanonut että ne pelaa alivoimaa jotka pystyy, ni ei siellä ilmeisesti luottoa sitten muihin alivoimapelaajiin ole.Jos tuo kuormitus jatkuu samana, niin jossain vaiheessa se suurin terä kyllä katoaa. Ei tuolla kuormalla kukaan jaksa pitkän kauden päätteeksi kovia pleijaripelejä vetää ottelusta toiseen.
Tepsillä on muuten varmaan liigan hienoimmat paidat. Ei ole tilkkutäkki missä on tuhatkunta eriväristä mainosta.
Tepsi ei keksinyt lääkettä siihen SaiPa-sarjassa, ja näyttää kyllä tässäkin taas vaikealta.Rautakorpi on laittanut vanhan kunnon trapin pystyyn. Muiden jengien kannattajille taas ulisemisen aihetta.
Minä, Neuvostoliitto, entinen Tepsin kapteeni, minä, Vellu Ketola, minä...Erätauolla Tami viihdyttämässä meitä katsojia.
Huomattavasti paremmalta tämä on näyttänyt kuin viimeiset 3 SaiPa-matsia.Tepsi ei keksinyt lääkettä siihen SaiPa-sarjassa, ja näyttää kyllä tässäkin taas vaikealta.
Tepsi ei keksinyt lääkettä siihen SaiPa-sarjassa, ja näyttää kyllä tässäkin taas vaikealta.
Jep. Tiedossa tuskin on mikään jääkiekon riemujuhla.Luvassa taitaa olla kevään tylsin sarja. Tapparan vastahyökkäystä ja träppiä, Tepsin träppiä ja viivelähtöä. Ohoi ilo.
Jotain samaa kuin muutaman kauden takaisissa Tappara-Kärpät sarjoissa. Kaksi kovaa joukkuetta, joissa yksilötaito riittäisi mihin tahansa. Silti mennään lähinnä pelikirjashakkiaLuvassa taitaa olla kevään tylsin sarja. Tapparan vastahyökkäystä ja träppiä, Tepsin träppiä ja viivelähtöä. Ohoi ilo.
Minä, Neuvostoliitto, entinen Tepsin kapteeni, minä, Vellu Ketola, minä...
Molemmat katsovat mita toinen tekee, sarjan edetessa aukeaa jos toisen on pakko muuttaa peliaan.Aika huonotasoinen peli tähän asti.