Hemmetin hieno lätkäilta, vaikka omat saivat kuokkaan.. Olisipa ollut tv-peli, niin muutama liigaporukka voisi saada ilkeää kuumotusta kevättä ajatellen.. kyllä mä uskon vakaasti että sport tai kookoo karsinnoissa pelaavat..
Kookoo teki todella hienon treidin Blueisin kanssa. Mä ottaisin Kuuluvaisen ja tän mestiksen Rafalskin mielelläni ensi kauden jengiin mukaan.. Bluesin kanssa vääntämään vaan vuoden diiliä... Saisivat kaverit hyvää kehitystä isossa roolissa mestiksessä ja Blues voisi reilun vuoden päästä sitten ottaa kypsät marjat takaisin..
3. erän peruuttelukiekko ei oikein iskenyt meikäläiseen.. tosin sportin maalit olivat aikalailla erikoisia, luvalla sanoen.. maalit lasketaan kuitenkin ja enemmän niitä tehnyt voitti. Paremmuuteen en ota kantaa.. 5-3 ylivoimia tuli liian pienistä rikkeistä mun silmään, tosin mulla on musta-oranssit kiikarit ja muutama promillekin..
Ei se Prudden mitenkään säväyttänyt vaikka jotain tehojakin sai tänään.. Tuon tasoisia pelaajia löytyy atlantin tältäkin puolelta.. Toomeytä parempi kaveri on kyseessä kuitenkin.. vaikka ehdin joskus toista kai väittää..
Kookoon vinkkelistä jotain vielä:
+ Kuuluvainen (vähän luistimissa tervaa, mutta härkämäinen äijä kyseessä), kaveri on kuin Poutanen, joka osaa pelata kiekkoa.
+ Konttinen. Tässä on palanen Motti Outista, Rafalskia, Niinimaata (hazardit), väitän että olisi ykkössentterinä parempi kuin tämä Toomey
+ Luigi, Lou, Kivioja.. Tosin Kiviojalla oli tänään rouva fortuna jäänyt himaan..
Hyvä matsi.. toivon kookoon johdolta nopeaa reagointia. Konttinen ja Kuuluvainen ensi kaudeksi tänne.. Kultanen voisi vetää vielä vuoden liigaa ja palata sitten höntsäilemään, jos Kookoo vielä mestistä pelaa silloin.. Tottakai tämä "kunnia-kookoolainen" on tervetullut myös liiga-kookooseen, mutta nyt puhutaan jo kirjoittajan "märästä unesta"..
Hienoa lätkää, hyvä streami, asiallinen selostus.. Parempi lähetys (tai ainakin vähemmän ärsyttävä) kuin ne oranssitakkiset pellet aikoinaan maikkarilla..
Joka mestishalliin ensi kaudella pakolliseksi tämä streami.. vaikka maksaisi tän 5 ekua.. Montakohan katsojaa streamilla oli tänään?? 100-200?? Tuskin mikään bisnes, mutta nostaa sarjan imagoa varmasti..
Loppukevennys:
Mikkelissä Jukurit-Kookoo pelin streamia katselin ja nauroin kuoliaaksi, kun mikrofoni oli yleisön päällä siten, että muutama kohtuu epätoivoinen sarvipää huokaili 3:ssa erässä pelitapahtumille... tämä kommenttu naurattaa vieläkin: " Jukurit on kuin Suomen jalkapallomaajoukkue, se pääsee aina lähelle, muttei koskaan voita".. No voittaahan sarvipäätkin paremmin kuin huuhkajat =), ja toinen kaveri vieressä huusi aina, kun tuli kaveri vaihdosta kentälle "tuoreet jalat, tuoreet jalat".. tottahan se oli, mutta koomisen kuuloista.. tai sitten huumorintajuni on vain omituinen..
edit: Lisäyksenä vielä että Hullu-Heiskanen on taituri pelaamaan itsensä tilanteista ulos.. tuloksena se "pakollinen" 2min joka matsissa.. kaudessa se on jo yli 80min.. Vastaneeko tuo siis noin 7-10 maalia omaan päähän??