Aijaa. Mun mielestä ihan viihdyttävää ja hyvällä temmolla mentiin, katkoja toki liikaa.
Kärpiltä näitä vähän vastaavia maaleja on hylätty vaikka kuinka paljon juurikin tuon maalivahdin häiritsemisen takia. Ja kuka sen maalivahin sieltä sitten siirtää tuon vähintään 90 astetta ennen maalin syntymistä jos ei JYP-pelaaja? Niinpä, ei kukaan.
Katsoppas Nättisen mailaa, joka liikkuu tolpan vierestä kohti keskialuetta. Nättisen lapa on kiinni maalivahdin suokkareissa ja työntää maalivahdin sivuun. Ja kyllä kiekko pelattavissa varmasti oli jos Nenonen sen maalin teki, se vain kaivettiin esiin sieltä piilosta?Eihän Nättinen ota mitään kontaktia veskariin eikä Hratsovinan rintamasuunta muutu vasta kun hän itse väistää kaatuvia pelaajia kiekon ollessa maalissa
Näinhän se aina, Tapparaa sorsivat tilanteet menevät oikein, koska Tappara kahvaa. Levyn voisi laittaa vaihtoon? Sääntökirja taitaa sanoa jotain kontaktista maalivahtiin ja mielestäni kontakti ei voi olla mikään pieni, mikäli maalivahti liikkuu sen voimasta puoli metriä sivuun. Mutta vaikka vituiksi menikin on kiekko tiputettu jäähän, peli 0-3 ja nyt täytyisi näyttää hauista, että saadaan peli tasoihin.
Miksi? Sinulla on varmasti esittää useita Tapparan kyseisellä tavalla tehtyä, hyväksyttyä maalia?En minä niin sanonut. Sanoin vain, että luulisi tapparalaisten tietävän tällaiset mailankäytöt.
JYP on yleisesti kyllä yksi liigan parhaista vastustajista. Pelaa aina viihdyttävää lätkää, mutta nyt pakko kompata veli @Warrington ia ja todeta, että aika puuduttava peli ollut kokonaisuudessaan.
Tiedän merkittävästi pahemman. Maalin jonka Ville Nieminen teki silloin JYPissä pelanneelle Mika Noroselle.Miksi? Sinulla on varmasti esittää useita Tapparan kyseisellä tavalla tehtyä, hyväksyttyä maalia?
Miksi? Sinulla on varmasti esittää useita Tapparan kyseisellä tavalla tehtyä, hyväksyttyä maalia?