Tämä on JYPin tilannekuva tällä hetkellä. Peleissä on elementit pärjätäkin, mutta hyvät alut katkeaa joko omaan virheeseen tai eräkatkoon. Pelin rentous vähän katoaa ja virheet lisääntyy.
Oli kyllä harvinaisen selkeä estäminen. :DJa tosta estämisestä minkä keltapaitanen veti JYPin pelaajaan mahdollistaakseen läpiajon ei jäähyä? :D
Valot päälle jengille, Ruusu seisoo päällään. Toi on ihan vitsi toi jengi sen eessä
Valot päälle jengille, Ruusu seisoo päällään. Toi on ihan vitsi toi jengi sen eessä
Opa Louhivaaraa kuuntelin ennen ottelua. Opa ei ole nähnyt tapahtuneen suuria muutoksia JYPin pelaamisessa kauden aikana, mutta osaava kaveri näkee paljon pieniä juttuja silloin, kun ollaan 5 ottelun voittoputkessa tai versus, kun ollaan hävitty 5 ottelua putkeen. Se paketti voi sitten hajota yllättävän pienistä ja helposti, kun itseluottamuskin alkaa falskata.
Fakta on kuitenkin se, että JYP on sössinyt viime otteluita ihan itse. Toivottavasti suunta saadaan voitolliseksi pian jotta saadaan lisää uskoa siihen, että otteluita voidaan kääntää myös voitoiksi
Sebokin elekieli ja naureskelu vaihtoaitiossa oli kyllä semmosta, että ajatteli itsekin potkaisseensa sen maaliin.Niin kysehän lienee siitä että näitkö tilanteen?
Itse katselen parasta aikaa peliä ja omasta mielestäni oli potku. Ei Sebok kehdannut itsekään sitä maalia tuulettaa..
Niin kysehän lienee siitä että näitkö tilanteen?
Itse katselen parasta aikaa peliä ja omasta mielestäni oli potku. Ei Sebok kehdannut itsekään sitä maalia tuulettaa..
Oli aika jäykkää toimintaa Ruusulta tossa 3-1 maalissa. Ruusu on jotenkin super epätasainen, välillä ihan haamutorjontuja, mutta sitten tulee jotain kummallisuuksia saman pelin sisällä.
Ero siihen, mitä JYP on ollut huonoimmillaan (viime kausina) on kuitenkin ollut koko ajan selkeä.
Olet väärässä, kannattaa hyväksyä se fakta.Niin kysehän lienee siitä että näitkö tilanteen?
Nyt tuli kyllä niin vakuuttavat perustelut, että voi väittää vastaan. En tiennyt, että on mahdollista olla väärässä, mutta jos kerran on, niin tokihan minä sitten olen väärässä.Olet väärässä, kannattaa hyväksyä se fakta.