Nyt on pakko sanoa, että mulla ei ole hajuakaan mitä yrität tässä sanoa.Tämä se suurin ongelma olikin. Vuosikausiin eivät olleet pisteet hämänneet noin pahasti. Oli ollut hyvää peliä mutta niukkoja tappioita. Tapparassa on hämätty vuosia tylsällä pelillä ja mestaruuksilla.
Voi vittu nyt näitä juttuja.
Nyt on pakko sanoa, että mulla ei ole hajuakaan mitä yrität tässä sanoa.
Pitkälti tältä se JYPin peli näytti myös Jukan aikana ennen potkuja. JYPin pisteet ja sijoitus hämäsivät aika pahasti.
Juhlavuosi näyttää edenneen vaiheeseen jossa kaverit ovat kadonneet ja huojutaan pakkasessa kusemassa lakerikengille.
Sulle riitti piste per peli tahti, mistä tuossa puhuin? Sillä tahdilla taistellaan jumbosijan välttämisestä.No lue uudestaan. Ehkä aukenee.
Mulle riitti tuo pistetahti oli peli mitä hyvänsä, tämä pistetahti ei riitä oli peli mitä hyvänsä.
On nousuja ja laskuja, nyt vain mahalasku.
Sulle riitti piste per peli tahti, mistä tuossa puhuin? Sillä tahdilla taistellaan jumbosijan välttämisestä.
Perttu tarjosi aivan tyhjän maalin Vidgrenille, mutta ei maistunut. Aiemmin tarjosi jo vastaaman Petmanille.
Pääsisipä Hippoksen Helminen osaavien kavereiden keskelle, tässä tapauksessa Malisen tilalle ykköseen...
Oli ilmeisesti sitä kamppailupelaamista.BB-Perttu koukkii, ei jäähyä.
Pääsisipä Hippoksen Helminen osaavien kavereiden keskelle, tässä tapauksessa Malisen tilalle ykköseen...
Niin, pelit ennen Jukan potkuja tuottivat piste per peli. Ja nekin pitkälti tuurilla. Esimerkiksi Raumalla nähtiin koko kauden huonoin JYP.Sä puhuit jostain jaksosta, et koko kaudesta. Nyt tällä jaksolla pistetahti on 0.4 joten sillä et vältä edes jumbosijaa.
Karma iski, ei NooraNyt putos Rooba. Uhka vai mahdollisuus?
Nooran voisi jopa iskeäkin..Ja samaan aikaa pudi iskee!Karma iski, ei Noora