Harhasyöttö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Leinonen vois pitää maalin puhtaana loppupelin, niin ois jotain positiivista sanottavaa pelistä.
Pisteitä ylipäätään tuli ja pelejä voitettiin ja omiin ei mennyt 4+ maalia per peli.Ei se peli ollut yhtään parempaa Jukan alaisuudessakaan joulukuun aikana. Pisteitä tuli vähän enemmän, mutta itse peli oli ihan samaa tasoa.
Huomioinut, että joka maalin jälkeen alkanut levittelemään käsiä, eli jotain siinä on.
Minäkään en olis seurannut, jos olisin kotosalla. Olis kyllä järkevämpääkin tekemistä.Oli tarkoitus, etten seuraa tänään peliä. Sitten ihan vähän vaan katoin tilannetta ja huuto-oksensin heti.
Joo, en syytä kyllä Pönöä - joutu aikalailla bussin alle.Rautakorven kanssa oltaisiin voitettu vähintään puolet noista tappioista joita nyt Pönön kanssa saatu ja edelleen tämä ei ole epäluottamus Pönölle.
Seppänen ja Viitanen laittoivat Pönön ihan vitun kusiseen paikkaan, tuolla ratkaisulla minkä tekivät.
Kuhan painat exceliä tulemaan pelin jälkeen viiden pelin otatuksella olen onnellinen.Oli tarkoitus, etten seuraa tänään peliä. Sitten ihan vähän vaan katoin tilannetta ja huuto-oksensin heti.
Syökää paskaa kaikki pelaajista Seppäseen.
Siihenkin pitää vielä odottaa seuravaan peliin...Kuhan painat exceliä tulemaan pelin jälkeen viiden pelin otatuksella olen onnellinen.
Joku identiteetti JYPin pitäisi kyllä löytää. Ollaanko hurlumhei maalintekokilpailujoukkue vai panostetaanko enemmän siihen millä pelejä yleensä voitetaan, eli puolustamiseen. Katsotaan kuinka käy.
Sikäli kyllä ihan jänskättää, että onko paskin viiden pelin jakso tämä ja viime kausi mukaanluettuna.Kuhan painat exceliä tulemaan pelin jälkeen viiden pelin otatuksella olen onnellinen.
Ostetaanko porukalla Keskisuomalaisen etusivu viikonlopun lehdestä ja julkaistaan siinä huoli tilanteesta? Tulis hyvin näkyvyyttä maakuntaan.Oliskohan fanian aika näyttää ettei kelpaa?
Joku puhui niistä jostain protesti lakanoista tai jotain...Ostetaanko viikonlopun Keskisuomalaisen etusivu ja julkaistaan siinä huoli tilanteesta? Tulis hyvin näkyvyyttä maakuntaan.
Minusta olisi, mutta nykyään huutelen vain sivusta kun en enää toiminnassa aktiivi saati hallituksen jäsen ole.Oliskohan fanian aika näyttää ettei kelpaa?
Olen ihan samaa mieltäJyväskylässä näköjään pidetään hauskaa, kuten Heiskanen lupasi.
Ja Antti-Roiko kymmenen.Tekeekö Koivunen 9 maalia tänään?