Ke 29.11.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 13 522
  • 321

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ritarilta kuultua: viimeiset 19 keskinäistä ottelua ja voitot Tapparalle 14-4. Ollaan makseltu pikkuhiljaa takaisin niitä seiskapelin jatkojen Metsola-hörppyjä...Kiitos Tappara, hieno voitto! Pirkanmaalainen puhuri puhaltaa pohjoiseen ja kovaa!!
No jaa, kyllä mä mielellään otan nuo mestaruudet ennemmin kuin parit runkosarjavoitot, mutta hyvä jos kelpaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sinsänsä hassu kirjoitusvirhe, mutta joo. Tuomarivirhe pois, niin eihän Kärpät koskaan maalia tehnyt ja loppunumeroiksi voi laittaa yhtä lailla 4-0.
Piti ihan tulla lukemaan näitä sun provoja tänne kun jostain syystä olet ollut Kärppien osiossa hiljaa viime aikoina, ei tarvinnut taaskaan pettyä.
 

bar1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paikalliset jengit
Kuopion tuomarit on kyllä tänään liekeissä. 1+1
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No onhan ne mestaruudetkin jo 4-3 Tapparalle tässä miesmuistin aikana. Keskinäiset pudotuspelitaistot toki 3-1 Kärpille.
Niin eikö tässä lie keskinäisistä kysymys ollutkin. En mäkään laske tässä miten Kärpät on pelannut runkosarjassa muita vastaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No, mä lasken luovutusvoitoiksi keskinäisessä kisassa nuo finaalisarjojen voitot joihin Kärpät ei ilmaantunut paikalle.
Juu, onhan siellä Tapparalla myös mestaruuksia ajalta ennen kuin seuraa on edes perustettu, joten ymmärrän logiikan.

Onnea voitosta!
 

Western

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
NR oli vielä hiukkasen hidas mutta kankea kärppädebyytissään. Kuin Jagr viiskymppisenä Tsekin liigassa. Tehot vain puuttuivat. Mutta vielä ehtii kevääksi!
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos hyökkääjä pelaa kiekkoa tarkoituksellisesti kädellään voittaakseen aloituksen ennen kuin joku kolmas pelaaja on koskenut kiekkoon, hänelle tuomitaan 2 minuutin rangaistus pelin viivyttämisestä.
Hassua tässä on, että Mikkelissä samanlainen jäähy enkä ole vastaavaa koskaan katsomassani mielestäni pelissä nähnyt. Paljon olen kuitenkin katsonut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös