Ke 29.1.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 27 883
  • 465

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ekaa kertaa tällä tekisi mieli pistää äänet pois kun tätä Kuopion matsia katsoo. Pikkasen liian kovilla kierroksilla käy tämä selostaja.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Nemecek on toistaiseksi yrittänyt pitää Ilveksen mukana pelissä. Virtana laittaisin penkille toiseen erään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lukko 0-1 johdossa erätaukoon dominoivan peliesityksen jälkeen. Balounin taikka Hakametsän ulina tai kitinä ei auttanut.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ekaa kertaa tällä tekisi mieli pistää äänet pois kun tätä Kuopion matsia katsoo. Pikkasen liian kovilla kierroksilla käy tämä selostaja.
Itse kirjaimellisesti pari minuuttia sitten ajattelin, että ihan hyvä boogie tällä selostajalla. Vieläpä mukavan tasapuolisesti hehkuttaa molempia joukkueita.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Itse kirjaimellisesti pari minuuttia sitten ajattelin, että ihan hyvä boogie tällä selostajalla. Vieläpä mukavan tasapuolisesti hehkuttaa molempia joukkueita.

No mä olenkin kasvanut Juha Jokisen ja Antero Karapalon selostuksia kuunnellen.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyp osaa kyllä hyvin löytää tavat hävitä pelit joissa on ihan hyvin mukana. Jos ei muuta niin päättömiä jäähyjä ja paskaa alivoimaa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Timonen 2 min. Kärppien uutta ylivoimaa
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
1-1 erätauolle Koopiossa
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekaa kertaa tällä tekisi mieli pistää äänet pois kun tätä Kuopion matsia katsoo. Pikkasen liian kovilla kierroksilla käy tämä selostaja.
Ai itse herra Hämäläinen hiljaiseksi? Toivottavasti et ikinä eksy kuuntelemaan kun samainen kaveri selostaa Esporttia.. Se vasta show onkin. Jos kuitenkin haluat erätaukoviihdettä niin tässä:

 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
V. Viljanen otti todella monta taklausta vastaan, ja kerran lanattiin huolella. Propsit siitä, että ei ees meinannut tehdä kuolemaa jäällä, vaan heti ylös.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tampereella peli lähti jo tuomareiden käsistä, näyttää samaa myös Jyväskylässä
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Millähän sienillä tuo JYPin eka maali saatiin hyväksytyksi?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näyttääks teistäkin siltä kun Nikke Bäckströmillä olis aina nuuska huulessa?
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Japa Levonen herää saatanan juoppo.
Nyt ei kyllä pompikaan JYPille, tyhjästä maalista pomppii lavan yli tai jää maaliviivalle. Kookoon viimeistelyllä ja tuurilla peli olisi 5-2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös