Kraizik ärsyttää ehkä enitenEkaa kertaa tällä tekisi mieli pistää äänet pois kun tätä Kuopion matsia katsoo. Pikkasen liian kovilla kierroksilla käy tämä selostaja.
Itse kirjaimellisesti pari minuuttia sitten ajattelin, että ihan hyvä boogie tällä selostajalla. Vieläpä mukavan tasapuolisesti hehkuttaa molempia joukkueita.Ekaa kertaa tällä tekisi mieli pistää äänet pois kun tätä Kuopion matsia katsoo. Pikkasen liian kovilla kierroksilla käy tämä selostaja.
Itse kirjaimellisesti pari minuuttia sitten ajattelin, että ihan hyvä boogie tällä selostajalla. Vieläpä mukavan tasapuolisesti hehkuttaa molempia joukkueita.
Onneksi te ette kitise koskaan :)Lukko 0-1 johdossa erätaukoon dominoivan peliesityksen jälkeen. Balounin taikka Hakametsän ulina tai kitinä ei auttanut.
Ai itse herra Hämäläinen hiljaiseksi? Toivottavasti et ikinä eksy kuuntelemaan kun samainen kaveri selostaa Esporttia.. Se vasta show onkin. Jos kuitenkin haluat erätaukoviihdettä niin tässä:Ekaa kertaa tällä tekisi mieli pistää äänet pois kun tätä Kuopion matsia katsoo. Pikkasen liian kovilla kierroksilla käy tämä selostaja.
Ai itse herra Hämäläinen hiljaiseksi? Toivottavasti et ikinä eksy kuuntelemaan kun samainen kaveri selostaa Esporttia.. Se vasta show onkin. Jos kuitenkin haluat erätaukoviihdettä niin tässä: