Randall Flagg
Jäsen
Oikein hyvän pelaajan merkki. Edukseen esiintynyt aina kun olen KalPan pelejä nähnyt.Saataispa Tikka psyykkaamaan Räsästä jokaiseen matsiin. Selkeästi ärsytettynä alkaa peli Uapelilla maistumaan.
Oikein hyvän pelaajan merkki. Edukseen esiintynyt aina kun olen KalPan pelejä nähnyt.Saataispa Tikka psyykkaamaan Räsästä jokaiseen matsiin. Selkeästi ärsytettynä alkaa peli Uapelilla maistumaan.
Joo, sentään jotain tunnetta mukana tänään.Muutama ilvesläinen olisi halunnut jo suihkuun, mutta jäi vähän vajaaksi vielä. Selviävät kympeillä ja/tai kakkosilla.
Itse ehdin, en tosin kivitaloa mutta 17m² yksion, puhtaasti siksi etta edellinen kierros toi "loysaa" kassaan, puhdas b2b-mutuEi kai tämä nyt voi ketään yllättää. Olin aikeissa laittaa kivitalon KalPan voitolle mutta myöhästyin. Nyt hieman harmittaa.
Tän on pakko olla jo terveiset Lahteen. :D Hienoa Tappara!KooKoo-faneille mustaamakkaraa areenalla.
Tän on pakko olla jo terveiset Lahteen. :D Hienoa Tappara!
Lutuuria, ja levitetaan ilosanomaa. TapolanKooKoo-faneille mustaamakkaraa areenalla.
Savolaiset tekevät munattoman ja alistuvan "kissapedon" hakkaamisesta viihdettä eli ihan normipäivä.Mitä siellä Kuopiossa tapahtuu?
Voi niitä ressukoita.Noloa toimintaa kyllä Ilvekseltä.
Osittain kyllä, mutta kyllä pelaajien vastuu on tulla työpaikalle tekemään hommansa.Vain Jokke Myrrän joukkueessa tämänlainen alistuneisuus ja kurittomuus on mahdollista.