Ke 28.9.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 068
  • 307
pohojh

pohojammaalaiset... facepalm

Vanha Tampelainen vitsi: miksi Helsingissä on niin paljon karjalaisia, ja Tampereella niin paljon pohjanmaalaisia?

Tampere sai valita ensin...

No, nyt täällä pelataan jo pesäpalloakin...

Mutta onhan ne hianoo sakkia. Parasta!
pohojh

pohojammaalaiset... facepalm

Birkaland!

Ok, Pohjois-Pohjanmaa asutettiin lännestä, mutta Etelä-Pohjanmaa etelästä.

Alkuperäinen Kurikka on Pirkkalan kunnassa!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Rajahuhta summaa ottelun: "Mun mielestä HIFK vei peliä pelillisesti koko ajan ja voitti kamppailut"

Ei herranjumala miten sokea voi olla. jokainen tälläkin palstalla olisi pystynyt parempaan. Ei sanaakaan kotijoukkueen sekoilusta...
 

Driver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Suomi, Suomalaiset NHL:ssä, V. Ze
Rajahuhta summaa ottelun: "Mun mielestä HIFK vei peliä pelillisesti koko ajan ja voitti kamppailut"

Ei herranjumala miten sokea voi olla. jokainen tälläkin palstalla olisi pystynyt parempaan. Ei sanaakaan kotijoukkueen sekoilusta...

Menee melkein samalle tasolle Voronkovan kanssa, "Jukka Korpikoski, Mikko Toivonen ja Sami Nikku"
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Birkaland!

Ok, Pohjois-Pohjanmaa asutettiin lännestä, mutta Etelä-Pohjanmaa etelästä.

Alkuperäinen Kurikka on Pirkkalan kunnassa!
Näinhän siinä kävi. Suurelta osin. Mutta silti leväluhtalaisten geenit asuu meissä pohojalaisissa.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Rajahuhta summaa ottelun: "Mun mielestä HIFK vei peliä pelillisesti koko ajan ja voitti kamppailut"

Ei herranjumala miten sokea voi olla. jokainen tälläkin palstalla olisi pystynyt parempaan. Ei sanaakaan kotijoukkueen sekoilusta...
Se olis kova kun sais Mertarannan selostamaan ja siihen kylkeen Rajahuhta&Voronkova kaksikon kommentoimaan. Pelkän selostuksen perusteella jos ottelua seuraisi, ei varmaan selviäisi alkuunkaan mitä siellä kentällä oikeasti tapahtuu saatika mitkä joukkueet siellä edes pelaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rajahuhta summaa ottelun: "Mun mielestä HIFK vei peliä pelillisesti koko ajan ja voitti kamppailut"

Ei herranjumala miten sokea voi olla. jokainen tälläkin palstalla olisi pystynyt parempaan. Ei sanaakaan kotijoukkueen sekoilusta...
Jos se keskittyi tuijottamaan selostajaa yhtä intensiivisesti kuin kulloistakin vieressään istujaa studiossa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
TAP-KK= älkää näyttäkö lapsille jälkeenpäin sitä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös