Toinen puoli huutakaa meille / haistakaa v***u?
Olen varmaan saatanan tyhmä, mutta olen varma, että IFK:lla on täysin realistiset mahdollisuudet jatkoon. Olen miettinyt onko kyseessä itsepetos vai jokin mielisairaus, jota ei ole diagnosoitu vielä - paitsi vaimoni toimesta, jonka mielestä IFK-rakkaudessani ei ole mitään mieltä vaan se ajaa kaiken muun ohi.
Vitut siitä -> mä rakastan tätä jengiä! Repikää siitä.
Pelin ja koko sarjan ratkaisi piilee siinä, että miten PS:n rikollislauma onnistuu paineistamaan narrien kankeaa ja kiekollisesti keskinkertaista puolustusta. Edellisessä kolmessa matsissa narrit on lähtenyt omista milloin hitaasti, milloin nopealla lähdöllä - yhtä kaikki - täysin poikkeuksetta äärettömän helposti, suorastaan leikittelevän kevyesti avaten IFK:n heppoisen paketin kuin Jorma avasi Irma-Leenan kiimaisen v***n juhannusyönä vuonna 1983. Pari terävää syöttöä vapaina viilettäville kavereille ja sinisen yli niin, että punaisempaa hirvittää.
Me kaikki näimme miten koko pelinkuva muuttui kun IFK kolmannen pelin ensimmäiset 8 minuuttia sai narrien avauspaikat kiinni. Täys paniikki kaverilla, 1 maali ja peli vain odotti tappoiskua. No, se sitten tapettiin ihan itse käsittämättömillä jäähyillä...
Hartwallilla lienee taas punaisten osuus n.70% katsojista ja te paikallaolijat voisitte virittää viime vuotisen Baronalla pelatun Game 4:sen kaltaisen kotifanien verbaalisen perseraiskauksen.
Sitten vaan odotetaan kuinka narripoloiset vastaavat omalla ylikivalla vittuiluhuudollaan kun eivät muuta keksi.
Peli päättyy tänään 2-5 ja koko sarja 4-3 meille. Siitäkin saatte repiä - ihan mielenne mukaan.
Red, white and blue all the way!
Julli