Selvä potku tuo oli.Katsoin ensin samaa, mutta taisi kuitenkin pysyä luistin jäässä.
Jos näin oli niin sitten oli väärin hyväksytty.Selvä potku tuo oli.
Sitä en tiedä sitten mitä sääntökirja sanoo että olisiko pitänyt hylätäJos näin oli niin sitten oli väärin hyväksytty.
Ei ole merkitystä, jos puolustava pelaaja ei saa kiekkoa haltuun. Kimmoke ei riitä.Potku se oli, mutta meni kaverin kautta, niin hyväksytään.
Meneekö se noin? Olin antanut itselleni ymmärtää, että hylätään, vaikka osuisikin potkun jälkeen vielä vastustajaan.Potku se oli, mutta meni kaverin kautta, niin hyväksytään.
Oikein olet ymmärtänyt.Meneekö se noin? Olin antanut itselleni ymmärtää, että hylätään, vaikka osuisikin potkun jälkeen vielä vastustajaan.
Noniin saatiin sitten ilmainen maali. Mikäs siinä.Oikein olet ymmärtänyt.
En nyt näe peliä niin en tilannetta tiedä mutta jos potku suuntautuu pois päin maalista ja ottaa kimmokkeen niin silloin muistaakseni hyväksytään. Mutta ilmeisesti tästä ei ollut kyse?Ei ole merkitystä, jos puolustava pelaaja ei saa kiekkoa haltuun. Kimmoke ei riitä.
Meneekö se noin? Olin antanut itselleni ymmärtää, että hylätään, vaikka osuisikin potkun jälkeen vielä vastustajaan.
Yritti selkeesti laukaista mutta ei osannut.Ruohomaa dominoi jälleen maalipaikan, mutta ei onnistu Saarinen.
Joonas "1+0" VihkoSportin yv kuvaa joukkueen otetta. Tahtenaan Joonas "0+0" Vihko