keskipohja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Eikös Baloun ollut se hieman yksinkertainen mutta hyväntahtoinen laiskahko karhu...siis Tamperelainen ?Fiksuus ja Tomek Valtonen ei mahdu samaan lauseeseen.
Eikös Baloun ollut se hieman yksinkertainen mutta hyväntahtoinen laiskahko karhu...siis Tamperelainen ?Fiksuus ja Tomek Valtonen ei mahdu samaan lauseeseen.
Playoff-kevättä odotellessa. Tosin onko siihen SaiPa-kirjoittajilla mitään sijaa, niin jää nähtäväksi, mutta juhla-aikaa on se myös foorumin puolella.Juma mä tykkään kun jatkoajassakin aletaan hakeen asetelmia :D
Ottelun voi ilmeisesti nähdä niin kovin monella tavalla.
Täysin samaa mieltä, sitä odotellessa ja kyllä mä toivon, että SaiPa jollain ilveellä sen tekisi.Playoff-kevättä odotellessa. Tosin onko siihen SaiPa-kirjoittajilla mitään sijaa, niin jää nähtäväksi, mutta juhla-aikaa on se myös foorumin puolella.
Jep, ja jos olisi hpk-paita päällä niin olisi ihana ja kaunis.Pikkarainen on mun mielestä oksettavampi kuin A. Tyrväinen. Aivan perkeleen rumakin vielä.
Olis sitä varmaan 90-luvulla lennetty monta kertaa pihalle hallista kun lukon K-P Frimanille huudeltiin koko ajan jotain "Raikku" tai "mustalainen" huutoja.
Nykymaailmassa pelaajien perse on paljon herkempi.
No to racism.
Ei kai valkoihoiselle huuteleminen ole rasismia millään mittapuulla. Eikä varsinkaan tuota "racism":a, joka tarkoittaa rotusortoa.
?Eikös Baloun ollut se hieman yksinkertainen mutta hyväntahtoinen laiskahko karhu...siis Tamperelainen ?
Mitä kohtaa tuosta tekstistäni et ymmärtänyt?Jep, ja jos olisi hpk-paita päällä niin olisi ihana ja kaunis.
Kyllä mä olen sitä mieltä että huutaa saa mitä tahansa. Ja toisaalta jos tekee ehdoin tahdoin itsestään idiootin huutamisellaan niin antaa mun mielestä tehdä. Tyylitöntä ehkä, mutta ei edelleenkään rasismia.Ehkä ei, mutta helvetin tyylitöntä se kuitenkin on, kuten ryssittely, neekeriksi tms. huutelu. Huutelijan poistaminen hallista on aina suotavaa.
Joonas Vihkon ujuttaminen tänne oli kyllä aika temppu. Siis miten tuollainen voi pelata liigassa??
Onnea Vaasaan, kiinnititte Liigan paskimman, ylipalkatun ja tuhnun valmentajan pitkäksi aikaa. Ei käy kateeksi. Pääsi Joonas Vihkokin voittavaan joukkueeseen.
Kyllä mä olen sitä mieltä että huutaa saa mitä tahansa. Ja toisaalta jos tekee ehdoin tahdoin itsestään idiootin huutamisellaan niin antaa mun mielestä tehdä. Tyylitöntä ehkä, mutta ei edelleenkään rasismia.
On siinä pelaajassakin vikaa jos keskittyminen tuosta menee.
Minä menen halliin katsomaan jääkiekkoa enkä kuuntelemaan idiootteja. Vaikkapa tämän illan kaltaista 6-0 perseraiskausta en haluaisi katsella. Mua ei kiinnosta mitä joku huutelee kunhan itse peli on katsomisen arvoista.Minä en halua kuunnella hallissa idiootteja, jotka alentuvat huutelemaan mustalaisista tai neekereistä, jossain raja pitää olla.
Toki ei voi olla näkymättä poissaolo, mutta kun ei tuo Tomek missään vaiheessa ole ollut mikään hyvä valmentaja. Toki tuo Sportin rosterikin on niin paskasti rakennettu ettei mitään rajaa. Älä anna yksien säälimatsien hämätä.Joonas Vihkon ujuttaminen tänne oli kyllä aika temppu. Siis miten tuollainen voi pelata liigassa?
Tomekista alan olla samaa mieltä, mutta katsotaan nyt saako taas joukkueen kasattua ja vietyä pudotuspeleihin. Pitää kuitenkin muistaa, että Sportilta 4 parasta pistemiestä aika kapeasta kärkiosaamisesta poissa, joten silläkin on osansa heikkoihin suorituksiin. Mutta tosiaan nyt on Tomekilla kevät aikaa näyttää.
Ei kaikkien sarkasmi ole nerokasta. Voitko kenties selventää?Mitä kohtaa tuosta tekstistäni et ymmärtänyt?