Ke 28.12.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 47 747
  • 600

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Fiksu valmentaja olisi penkittänyt noin hiiltyneen ja tuossa mielentilassa olevan pelaajan, mutta taas nähtiin Tomekin älynväläykset ja niiden seuraukset. Onhan tuollainen rasistinen huutelu urheilutapahtumassa ikävää, mutta kyllä pelaajan ja valmennuksen pitäisi oppia varautumaan em. tilanteisiin ja niiden käsittelyyn.
Fiksuus ja Tomek Valtonen ei mahdu samaan lauseeseen.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Domille nolla ja Bonsakselta hieno blokki vielä loppuun 0-7-tilanteessa!
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pikkarainen "yllättäen" alkaa hakkaamaan Larmia, kun 5-1 taululla. Ennen sitä Virtanen hakkaa kiekotonta Forsbergia poikkarilla selkään. Hyvä TPS, nyt HPK pelkää teitä kun kahden kuukauden päästä kohdataan taas.

Almari antoi onneksi kovuutta Pikkaraiselle ja Kapanen kävi kertomassa myös Pikkaraiselle, että "rauhoitupa junnu vähän".

Ja Kallion paita on märkä, kun kyyneleet valuu paitaa pitkin.
Tuo nyt hakkaamista ollu nähnytkään. Onneksi taitaa olla edelleen se noin 10 pisteen ero sarjataulukossa neljänteen sijaan. Juna puksuttaa raiteillaan.
 

Veijo Esso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eri versiot Reippaasta ja Pelicans
No piste taas plakkariin, kolmekin olisi tänään ollut otettavissa. Ei vahvin ilta tuomareilla tänään, vierasjoukkue kärsi tuosta sekoilusta ehdottomasti enemmän.
Lukolle ansaittu voitto. Harmi etteivät saaneet varsinaisella peliajalla ratkottua...

Voittoputki!
Ottelun voi ilmeisesti nähdä niin kovin monella tavalla.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Olis sitä varmaan 90-luvulla lennetty monta kertaa pihalle hallista kun lukon K-P Frimanille huudeltiin koko ajan jotain "Raikku" tai "mustalainen" huutoja.

Nykymaailmassa pelaajien perse on paljon herkempi.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on kyllä kakkonen kipiä kairaamisesta. Ja vielä kuivalla vetelivät. Kuopiossa hurmelääkettä pulloissa!!!! Mikähän ..tanan ohipelipäivä tämäkin oli?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Playoff-kevättä odotellessa. Tosin onko siihen SaiPa-kirjoittajilla mitään sijaa, niin jää nähtäväksi, mutta juhla-aikaa on se myös foorumin puolella.
Täysin samaa mieltä, sitä odotellessa ja kyllä mä toivon, että SaiPa jollain ilveellä sen tekisi.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikki jotka jääkiekosta ymmärtävät, tietävät mitä tuossa lopussa tapahtui.

Mutta juu, vaikka unohdetaan nuo lopun tapahtumat, niin Pikkarainen on mun mielestä oksettavampi kuin A. Tyrväinen. Aivan perkeleen rumakin vielä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Olis sitä varmaan 90-luvulla lennetty monta kertaa pihalle hallista kun lukon K-P Frimanille huudeltiin koko ajan jotain "Raikku" tai "mustalainen" huutoja.

Nykymaailmassa pelaajien perse on paljon herkempi.

No to racism.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ei kai valkoihoiselle huuteleminen ole rasismia millään mittapuulla. Eikä varsinkaan tuota "racism":a, joka tarkoittaa rotusortoa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kai valkoihoiselle huuteleminen ole rasismia millään mittapuulla. Eikä varsinkaan tuota "racism":a, joka tarkoittaa rotusortoa.

Ehkä ei, mutta helvetin tyylitöntä se kuitenkin on, kuten ryssittely, neekeriksi tms. huutelu. Huutelijan poistaminen hallista on aina suotavaa.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Eikös Baloun ollut se hieman yksinkertainen mutta hyväntahtoinen laiskahko karhu...siis Tamperelainen ?
?

Onnea Vaasaan, kiinnititte Liigan paskimman, ylipalkatun ja tuhnun valmentajan pitkäksi aikaa. Ei käy kateeksi. Pääsi Joonas Vihkokin voittavaan joukkueeseen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ehkä ei, mutta helvetin tyylitöntä se kuitenkin on, kuten ryssittely, neekeriksi tms. huutelu. Huutelijan poistaminen hallista on aina suotavaa.
Kyllä mä olen sitä mieltä että huutaa saa mitä tahansa. Ja toisaalta jos tekee ehdoin tahdoin itsestään idiootin huutamisellaan niin antaa mun mielestä tehdä. Tyylitöntä ehkä, mutta ei edelleenkään rasismia.

On siinä pelaajassakin vikaa jos keskittyminen tuosta menee.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
?

Onnea Vaasaan, kiinnititte Liigan paskimman, ylipalkatun ja tuhnun valmentajan pitkäksi aikaa. Ei käy kateeksi. Pääsi Joonas Vihkokin voittavaan joukkueeseen.
Joonas Vihkon ujuttaminen tänne oli kyllä aika temppu. Siis miten tuollainen voi pelata liigassa?

Tomekista alan olla samaa mieltä, mutta katsotaan nyt saako taas joukkueen kasattua ja vietyä pudotuspeleihin. Pitää kuitenkin muistaa, että Sportilta 4 parasta pistemiestä aika kapeasta kärkiosaamisesta poissa, joten silläkin on osansa heikkoihin suorituksiin. Mutta tosiaan nyt on Tomekilla kevät aikaa näyttää.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä mä olen sitä mieltä että huutaa saa mitä tahansa. Ja toisaalta jos tekee ehdoin tahdoin itsestään idiootin huutamisellaan niin antaa mun mielestä tehdä. Tyylitöntä ehkä, mutta ei edelleenkään rasismia.

On siinä pelaajassakin vikaa jos keskittyminen tuosta menee.

Minä en halua kuunnella hallissa idiootteja, jotka alentuvat huutelemaan mustalaisista tai neekereistä, jossain raja pitää olla.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Minä en halua kuunnella hallissa idiootteja, jotka alentuvat huutelemaan mustalaisista tai neekereistä, jossain raja pitää olla.
Minä menen halliin katsomaan jääkiekkoa enkä kuuntelemaan idiootteja. Vaikkapa tämän illan kaltaista 6-0 perseraiskausta en haluaisi katsella. Mua ei kiinnosta mitä joku huutelee kunhan itse peli on katsomisen arvoista.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Joonas Vihkon ujuttaminen tänne oli kyllä aika temppu. Siis miten tuollainen voi pelata liigassa?

Tomekista alan olla samaa mieltä, mutta katsotaan nyt saako taas joukkueen kasattua ja vietyä pudotuspeleihin. Pitää kuitenkin muistaa, että Sportilta 4 parasta pistemiestä aika kapeasta kärkiosaamisesta poissa, joten silläkin on osansa heikkoihin suorituksiin. Mutta tosiaan nyt on Tomekilla kevät aikaa näyttää.
Toki ei voi olla näkymättä poissaolo, mutta kun ei tuo Tomek missään vaiheessa ole ollut mikään hyvä valmentaja. Toki tuo Sportin rosterikin on niin paskasti rakennettu ettei mitään rajaa. Älä anna yksien säälimatsien hämätä.

Honkalehdolta vuoden urheiluteko myydä Vihko Sporttiin. Jämsää vietiin kuin litran mittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös