Ke 28.12.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 47 723
  • 600

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pikkarainen on täysi ääliö. Ensin kaataa Larmin ja sitten alkaa murjoa tätä.

Kato nyt perkele tarkemmin, Larmi veti itse itsensä nurin (ts. teki torjunnan), ja potkaisi sitten vielä maalin pois paikoiltaan. Siitä ei sitten taas annettu mitään jäähyä. Ei että nämä peliin vaikuttaa mutta on tuo Favorin vaan vähän helvetin tyhmä pullanmussuttaja.
 

Ralph

Jäsen
Pikkarainen "yllättäen" alkaa hakkaamaan Larmia, kun 5-1 taululla. Ennen sitä Virtanen hakkaa kiekotonta Forsbergia poikkarilla selkään. Hyvä TPS, nyt HPK pelkää teitä kun kahden kuukauden päästä kohdataan taas.

Almari antoi onneksi kovuutta Pikkaraiselle ja Kapanen kävi kertomassa myös Pikkaraiselle, että "rauhoitupa junnu vähän".

Ja Kallion paita on märkä, kun kyyneleet valuu paitaa pitkin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pikkaraisella menee hermo. En yllättynyt
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Pikkaraisesta kehutaan, että on parantanut tapansa. Apina on silti aina apina, vaikka vessassa osaisikin käydä. Ihan järkyttävä apina.
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Joku huusi kakkoserän lopussa Lambergille "Lamberg sä oot mustalainen." Kyseinen katsoja heitettiin pihalle ja Lamberg huuteli erinäisiä lauseita katsomoon pelin aikana huutelun jälkeen ja vielä myöhemmin poistuessaan pukukoppiin.

Fiksu valmentaja olisi penkittänyt noin hiiltyneen ja tuossa mielentilassa olevan pelaajan, mutta taas nähtiin Tomekin älynväläykset ja niiden seuraukset. Onhan tuollainen rasistinen huutelu urheilutapahtumassa ikävää, mutta kyllä pelaajan ja valmennuksen pitäisi oppia varautumaan em. tilanteisiin ja niiden käsittelyyn.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ms Saarela iskee, taas mentiin jatkoille peräpään joukkueita vastaan, tällä kertaa ei saatu edes kahta pistettä.
 

Ralph

Jäsen
Kato nyt perkele tarkemmin, Larmi veti itse itsensä nurin (ts. teki torjunnan), ja potkaisi sitten vielä maalin pois paikoiltaan. Siitä ei sitten taas annettu mitään jäähyä.
Joo, kyllä sen jälkeen mokkea saa hakata. Ihan oikein Pikkarainen teki siis. Toki ennen sitä Virtanen veti kiekottomaa Forsbergia selkään, joten olisi pitänyt jo Virtanen laittaa istumaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tappara veti ylivoimaa kolmella pakilla. Saravo, Bonsaksen ja Salonen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kato nyt perkele tarkemmin, Larmi veti itse itsensä nurin (ts. teki torjunnan), ja potkaisi sitten vielä maalin pois paikoiltaan. Siitä ei sitten taas annettu mitään jäähyä. Ei että nämä peliin vaikuttaa mutta on tuo Favorin vaan vähän helvetin tyhmä pullanmussuttaja.

Katos nyt apina itse se paremmin. Larmi heittää maihin ja Pikkarainen kolaa Larmin mailalla maalia päin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Juma mä tykkään kun jatkoajassakin aletaan hakeen asetelmia :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös