MAALI! KIITOS KÄRPÄT JA SAARA AALTO!
Entäs Suikkanen?
MAALI! KIITOS KÄRPÄT JA SAARA AALTO!
Hitto jätkä on kyllä liekeissä :D Ja vaikka ei edes Inkaa oo näkyny U20-kisoissa..MAALI! KIITOS KÄRPÄT JA SAARA AALTO!
Sport pelaa nykyisin liigan herrasmiesmäisintä (ihana suomen kieli) kiekkoa. Ei virkamiehet haasta tappeluun...Lamberg yrittää erän loputtua käydä ilmeisesti vielä Tapparan pelaajien tai tuomarin päälle.
Miksi? Joskus voisi pelaaja vain lukea vähän tilannetta.
Erikoista on, että peli on 0-6 eikä Sport ole saanut yhtään jäähyä. Eivät ole ehtineet rikkomaan.
Ok. Ei uskoisi.Sport pelaa nykyisin liigan herrasmiesmäisintä (ihana suomen kieli) kiekkoa. Ei virkamiehet haasta tappeluun...
Oon talvilomalla. Kohta meen saunaan ja otan vähän jallua saunan päälle.Hitto jätkä on kyllä liekeissä :D Ja vaikka ei edes Inkaa oo näkyny U20-kisoissa..
Oon talvilomalla. Kohta meen saunaan ja otan vähän jallua saunan päälle.
Saara Aalto Suikkasen tilalle. Tulis ainakin hopeeta.Entäs Suikkanen?
Eiks ne huomenna taas pelaa? Enköhän mä jotain keksi huomisellekin.Harmi ettei Suomen nuorilla ole illalla peliä.
Olli Eronen luki jossain vaiheessa yläkulmassa. Olli Erosesta sitten tiedän ihan yhtä paljon kuin paviaanit kortsuista.Kuka on tämä ilves -SaiPa ottelun selostaja? Vetää kotiin kuin Tauru ennen