Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Herregud minka namumaali EJ ja MJarvinen hassuttelevat. Lukolta virhe omassa paassa ja hakki heiluu!
Näin yleensä käy Liigan tuomarit tuntien, mutta katsotaan.
Itse katselin live-kuvassa jotain muuta eli ohi meni. Väärinhän tuo meni mutta ei auta Lukon jäädä surkuttelemana.Minun likinäköiset silmät erotti hyvin live-kuvasta.
Aikamoinen teatteriesitys oli äskeisellä "koukun" uhrillaHyvin dumarit taas jättää jäähyjä viheltämättä Helsingissä. Ei voi viheltää kun HIFK pääsisi ylivoimalle.
Mistä katsoit hidastuksia, mun Telian lähetyksessä kuvattiin vaan Karria ja Mannerta. Vai menikö vain ohi?Aikamoinen sukellushan toi Ikosen tilanne oli kun katto hidastuksia.
Lähes Kiviface tasoa jo tuo MAnnerin ilmeMamban mietteet vaihtoaitiossa:
"Miten vittu tässä taas näin kävi? Alussa taas aivan telineissä."
JES! Jotain yhteistä Kärppien kanssa meilläkin, luulisi erään kaverin ilahtuvan...Mamban mietteet vaihtoaitiossa:
Jos (ja kun) Kärpät tästä parista menee jatkoon, niin tässä on kyllä isoin kehityskohde Kärpille. Ilves hallinnut jokaisen ottelun pelien alkuja "mielinmäärin".Mamban mietteet vaihtoaitiossa:
Mitään Laaksoselta pois ottamatta, kyllä Flood on ollut ylivoimalla parempi, isolta osin paljon paremman laukauksensa ansiosta.