Ke 27.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 78 028
  • 1 105

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Eikö se ole vaan oikein että rantapallot pomppii jäälle pelin jälkeen, kun toiselle kiekot pomppi änäripompuilla koko ajan? Pomppuihin ratkesi.
 

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Voimia Ilves,Lukko yms faneille. Ei varmasti helppoa kun mestaruutta ei tule elämänaikana. Itse sentääs monta oman seuran mestaruutta kokoneena vaikka nyt rämpiikin suossa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Aivan, eli koska Ilves-fanit eivät tätä tee ja muut tekevät, se tekee tästä traditiosta jotenkin hirveän syylistettävän, nolon tai epäkunnioittavan?

Mun mielestä hauska perinne ja toivottavasti pysyy pitkään.

Kysyttiin että onko joku joskus ollut heittämättä ja yritin vastata tietoni mukaan. Johtopäätöksesi olet keksinyt itse.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kärpät ja Tappara... Noin helppoa se on kun sen osaa, joten kysymys kuuluu miksi se on entisessä suurseurassa niin vaikeeta. Taino. En mä kutsuis Tepsiä suurseuraksi. Rahallisesti ehkä mutta siihen se jää.


Mutta onnittelut Kärppä ja Tapparafaneille :)

Niin hvyä kysymys... Resurssit ( rahalliset ) on kuitenkin aika "isot" siellä Aurajoen suulla, vai kuinka moni seura voi vetää 2 milliiä takkiin lyhyessä ajassa ? ( mikäli muistin summan oikein )...
Ehkä se on siitä kiinni, tavoitellaan menestystä "nopeasti" ja isolla rahalla ?

Tukka Jukkaa on aina "moititttu". Tapparassa on vaan monta kertaa "luotettu" Jukkaan ja onhan toi nyt aika saatanan kova setti, 7 vuotena putkeen 4 joukossa ( joo okei Tapola veti välissä ), mutta paljon tossa Tapolan ajassakin oli "Jukkaa"....

Kaivakaa se Jortikka jostain esiin ja lyökää sille soppari käteen. Kai se ny vielä osaa valmentaa ja sillä on sentään CV:ssä voittoja, Jukalla on vaan hopeeta, enemmän kuin kellään muulla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös