Yhden mitalin mun elämän aikana kun TPS vielä voittaisi. Mestaruuksista nyt ei kannata edes unelmoida. Mutta edes mitali. Yksi mitali... mutta tuskin
Tämä oli kuin kuolevan vanhuksen toive.
Alkaako sulla olla vuodet vähissä vai?
Yhden mitalin mun elämän aikana kun TPS vielä voittaisi. Mestaruuksista nyt ei kannata edes unelmoida. Mutta edes mitali. Yksi mitali... mutta tuskin
En kyllä usko. Kovia kokenut, fiksu nuori mies(?). Saisi vähän helpotusta, kun hyppäisi meidän wagoniin.Oletko ihan varma, jos hän onkin se pahanilmanlintu?
Ei ole niin kauan kun Vainionpää dominoi kenttää.Onko tuo Hakametsän jää turvallinen pelata?
Ihan vain jo sun takia toivon, että TPS nousee kuilun partaalta ja voittaa pronssit.Yhden mitalin mun elämän aikana kun TPS vielä voittaisi. Mestaruuksista nyt ei kannata edes unelmoida. Mutta edes mitali. Yksi mitali... mutta tuskin
Joo ei ole tästä otteluparista kuin Vainionpää pelikelpoinen. Muut siat, Osala&JJ pannassa. (hymiö)Ei ole niin kauan kun Vainionpää dominoi kenttää.
SaiPa-fani sanoo hei! Ja eiköhän toi Tepsi mitaleil oo seuraavan kymmenen vuoden aikana.Vittu kai mä saan olla vittuuntunut kun TPS ei ole hallinnut suvereenisesti sitten 99-01. Odottanut kuitenkin nyt jo 18 vuotta..
Ku mie Oprii kans viel Käksalmee tanssimaan pääsisin.Tämä oli kuin kuolevan vanhuksen toive.
Alkaako sulla olla vuodet vähissä vai?
Eli kaikki sarjatko on katkolla jo G5ssä? Voi paska.
NHL-tason organisaatiot ovat jo edenneet jatkoon.
Tai kädelläki voitas tehä.Tähän nyt Kärpille joku vuoden selkein paitsiomaali niin tekisi kutvanaa.
Pahimmat foliohatut ei pääsis tosta ikinä yli.Tähän nyt Kärpille joku vuoden selkein paitsiomaali niin tekisi kutvanaa.
Totta joka sana. Ärsyttää vain hävitä tuollaisilla pompuilla. Olisi kerho tehnyt niistä kunnon paikoistaan niin ei vituttaisi näin paljon