MurhaaMenoo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Löikö KooKoo 3.erässä täyden puolustussumpun päälle? Eli alettiinko pelata viisaasti vai jäätiinkö pelillisesti jyrän alle? Onneksi ei tuloksellisesti.
Myös peluutusajat eri pelaajien kesken näyttäisivät siltä, että puolustuspelaamiseen on satsattu. Erikoista on Tuomas Gärdströmin suuri peliaika 3.erässä. Hänellähän on tainnut kulkea.
Vai näin. Tämä kyllä saa aina henk.koht. tappiopelin jälkeen kiehumaan enemmän. Nyt alkoikin sitten jo melkein vituttamaan :)Virtanen pelasti tänään pisteet meille, otti useita maailmanluokan gamesavereita tilanteista, joista rokottamalla Sport olisi pisteet mukanaan vienyt. Helvetin huolimatonta oli puolustuspelaaminen, Sportille tarjottiin läpiajojen muodossa kyllä kultaisella tarjottimella voittoa, mutta ei kelvannut. Virtasen Tommille siitä helvetin isot kiitokset.
EDIT:
Vai näin. Tämä kyllä saa aina henk.koht. tappiopelin jälkeen kiehumaan enemmän. Nyt alkoikin sitten jo melkein vituttamaan :)
Meinaan että jos sielä on noinkin hyvin ollut (taas) tuhannen taalan tontteja eivätkä jätkät ole laittaneet sisään, niin on se nyt kumma juttu. Tuo alkaa olla nimittäin turhankin tuttu ilmiö!
Yleisö oli välillä ihan kuoleman hiljaa, kuten HeKiä tai muita vastaan.
Taidettiin olla eri matsissa. Et myöskään tainnut käydä katsomassa viime kaudella Sportin pelejä Kouvolassa, kun miljoonajoukkuetta ei kiinnostanut vittuakaan ja tuloksina oli molemmista matseista nolla tehtyä maalia.Oli kyllä kaikkien aikojen aneemisin Sport mitä olen ikinä nähnyt! Kukaan ei oikeastaan yrittänyt mitään, eikä kukaan taistellut kotka-logon puolesta. Yleisö oli välillä ihan kuoleman hiljaa, kuten HeKiä tai muita vastaan. Missä on se Sport mikä vääntää, raastaa ja hajottaa vastustajan säpäleiksi?
Moke pelasi koht. hyvän pelin, mutta ihmeen paljon tuli myös vaarallisia pomppuja eteen, ja monta kertaa tuntui että mokelta katosi kiekko täydellisesti.
Kuulostaa oudolta, verrattuna siihen mitä raportit ja muiden kirjottajien kommentit antavat pelistä ymmärtää. Sekä peilattuna lisäksi niihin kaikkiin Sportin (koti)peleihin, jotka minä olen nähnyt. Tänä vuonna nuo asiat ovat nimenomaan olleet päinvastoin ja yritystä ym. on riittänyt huomattavasti enemmän verrattuna esimerkiksi viime vuoden runkosarjaan.Oli kyllä kaikkien aikojen aneemisin Sport mitä olen ikinä nähnyt! Kukaan ei oikeastaan yrittänyt mitään, eikä kukaan taistellut kotka-logon puolesta. Yleisö oli välillä ihan kuoleman hiljaa, kuten HeKiä tai muita vastaan. Missä on se Sport mikä vääntää, raastaa ja hajottaa vastustajan säpäleiksi?
Kuulostaa oudolta, verrattuna siihen mitä raportit ja muiden kirjottajien kommentit antavat pelistä ymmärtää. Sekä peilattuna lisäksi niihin kaikkiin Sportin (koti)peleihin, jotka minä olen nähnyt. Tänä vuonna nuo asiat ovat nimenomaan olleet päinvastoin ja yritystä ym. on riittänyt huomattavasti enemmän verrattuna esimerkiksi viime vuoden runkosarjaan.