Ke 26.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 28 800
  • 356

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Sori. Oli kyl vähän turhan tylyä kyytiä teille sarjajumboille, varmaan jäi paha mieli tästä. Ehkä se siitä hei ens kaudella sitten taas!

No onneksi teillä osataan arvostaa menestystä, halli täynnä jne. Olette kuitenkin sarjakärjessä kuuden pelatun ottelun jälkeen hei. Torille?

Ei saipa kummiskaan ole mitaleilla. Ketä kiinnostaa mikä joukkue johtaa sarjaa syyskuussa?

Älä nyt pilaa juhlia realiteeteilla.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Näytti että aikoisi istuskella poikittain jalat suorana penkillä kun otettiin pois. Näytti tyytyvän vain irvistelemään kameralle.
Se on todella hyvä merkki jos huumoria riittää eikä joudu hampaat irvessä pelaamaan. Sen näki viime syksynä kun Järvenpäällä oli hymy herkässä pitkän loukin jälkeen niin koppi tarttui, mutta kun otteet heikkeni se huumorikin katosi ja sitä kautta joutui huonoon kierteeseen. Joka päättyi sitten rikkoutuneen mailan heittämiseen katsomoon ja muutaman pelin pelikieltoon. Tilastojen perusteella ihan hyvä peli ja toivotaan ettei peluuta liikaa kuten viime kaudella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei saipa kummiskaan ole mitaleilla. Ketä kiinnostaa mikä joukkue johtaa sarjaa syyskuussa?

Kaikkia, myös sua, siks sua nyt harmittaakin noin kovin. Kyl se siitä, varmaan vielä ainakin yhden matsin tän kauden aikana voitatte, voin luvata sen sulle!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No onneksi teillä osataan arvostaa menestystä, olette kuitenkin sarjakärjessä kuuden pelatun ottelun jälkeen hei. Torille?
.

Ennemmin sarjakärki 6 matsin jälkeen ku jumbo, näin mä aattelen. Hyvä jos teitä ei niin haittaa jumbona hengailu! Molemmat voi olla nyt sit tyytyväisiä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ennemmin sarjakärki 6 matsin jälkeen ku jumbo, näin mä aattelen. Hyvä jos teitä ei niin haittaa jumbona hengailu! Molemmat voi olla nyt sit tyytyväisiä.

Mua ainakin vituttaa toi tehottomuus. Turvan rääpiminen tässä vaiheessa voi vain kolahtaa aika kovalla rekyylillä loppukaudesta. Palataan vaikka Tammikuussa asiaan ja katsotaan mikä tilanne.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mua ainakin vituttaa toi tehottomuus. Turvan rääpiminen tässä vaiheessa voi vain kolahtaa aika kovalla rekyylillä loppukaudesta. Palataan vaikka Tammikuussa asiaan ja katsotaan mikä tilanne.

No totta kai voi, mutta kun on paikka niin on räävittävä. This is hjuumör!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
No totta kai voi, mutta kun on paikka niin on räävittävä. This is hjuumör!

Point taken, ei vaan naurata itäsuomalainen huumori just nyt.

Ansaittu voitto teille, ei siinä mitään. Onnittelut siitä.

Nyt jatkan humalahakuista juomistani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös