Voi olla. Itselle taas juuri tämä kaksikko erottui Ahti Oksasen ohessa.Melkoista dominointia. Kumpaakaan en kentällä huomannut erottuvan edukseen koko pelin aikana.
Voi olla. Itselle taas juuri tämä kaksikko erottui Ahti Oksasen ohessa.Melkoista dominointia. Kumpaakaan en kentällä huomannut erottuvan edukseen koko pelin aikana.
Varmaan erottuu siellä kentällä dominoinnillaan?Ja Morley siitä huolimatta 1+2. Mitäköhän tapahtuu jos jonain iltana sattuukin dominoimaan?
Ässiä vastaan ei tarvitse edes erottua kentällä, vaikka dominoisi.Melkoista dominointia. Kumpaakaan en kentällä huomannut erottuvan edukseen koko pelin aikana.
Oletko kirjoittanut yhtään ei-provosoivaa viestiä vielä tälle iltaa?Ässiä vastaan ei tarvitse edes erottua kentällä, vaikka dominoisi.
Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.Oletko kirjoittanut yhtään ei-provosoivaa viestiä vielä tälle iltaa?
Thorell tänään 2+1
Mitäs Järkkäri tällä kertaa? :DVaikuttaa KooKoon veskari olevan huumorimiehiä.
Toivottavasti Liigan tilastomiehet ovat tarkkana ja ottavat väärin tehdyt pisteet pois tilastoista. Oikeat tehot tänä iltana siis 0+1, kiitos korjauksesta.Yksi tyhjiin ja toisen syötti ja teki vuorisalo, kolmannessa taisi jotain tehdäkin.
Mulla ei ollut ainakaan tarkoitus provosoida, tartuin vain tuohon dominointiin, se tarkoittaa mun mielestä sitä että erottuu vaihdosta toiseen kentällä edukseen ja luo vaarallisia tilanteita.Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.
SaiPalla kaksi omaa kasvattia jengissä. Aikamoinen ostojoukkue.
Ja 3 pistettä taas tänään ja sarjataulukon kärkipaikka. Kyllä hävettää.
Selvä. Ei mullakaan ollut tarkoitus provosoida. Ässät pelaa tällä hetkellä vain yksinkertaisesti niin huonosti, että pienien väläytyksienkin ansiosta näyttää kuin dominoisi.Mulla ei ollut ainakaan tarkoitus provosoida, tartuin vain tuohon dominointiin, se tarkoittaa mun mielestä sitä että erottuu vaihdosta toiseen kentällä edukseen ja luo vaarallisia tilanteita.
Mitäs Järkkäri tällä kertaa? :D
Vittu sietääkin hävetä.