Vaikka sitä häiritsee laukomasta maalipaikasta, niin ei se oikeuta törmäämään maalivahtiin. Ihan vältettävissä oli kontakti.Mistä ne sitten viheltää jäähyn, kun tuo kontakti Päkkilään ei ollut riittävä maalin hyväksymiseen...
Vaikka sitä häiritsee laukomasta maalipaikasta, niin ei se oikeuta törmäämään maalivahtiin. Ihan vältettävissä oli kontakti.Mistä ne sitten viheltää jäähyn, kun tuo kontakti Päkkilään ei ollut riittävä maalin hyväksymiseen...
Pennanen itkee, kuvottava kaveri kun omaa mokkea ajeltu päähän kuitenkin lähiaikoina niin nyt ei nää tuossa sitten mitään väärää
En ymmärrä, miten nimimerkkien keuliminen nettipalstalla voisi vaikuttaa joukkueen pelaamiseen? Kai sitä saa ennakkosuosikin fanina olla realistinen ja jopa "ylimielinen" tulevaa ottelua ennakoitaessa. Ja satuin tämänkin kommentin lukemaan erätauolla, eli ei liity tämän hetken tilanteeseen tämä kommentti. Vielä voi sattua pelissä mitä vaan, mutta tällä hetkellä menee ennakon mukaan, jopa paremmin.Ainakin tässä ketjussa on takki auki monellakin.
Kunhan nyt ei sattuisi Juhaa leukaan kun aletaan ylimielisesti kikkaileen
Osuko siis päähän?Pennanen itkee, kuvottava kaveri kun omaa mokkea ajeltu päähän kuitenkin lähiaikoina niin nyt ei nää tuossa sitten mitään väärää
Tuomarilla oli käsi pystyssä siirretyn rangaistuksena merkiksi jo ennen kontaktia maalivahtiin.Vaikka sitä häiritsee laukomasta maalipaikasta, niin ei se oikeuta törmäämään maalivahtiin. Ihan vältettävissä oli kontakti.
En minä sitä sano etteikö Ilves tänään tule voittamaan noin 90% varmuudella, mutta aika kova väite on että tässä liigassa ihan peruspelillä nollataan yhtäkään joukkuetta. Sen verran tasainen liiga kuitenkin on kyseessä.
Mitäköhän peliä sä olet katsellut? Tänään oli sellainen tasoero, että ihme että numerot olivat noinkin suopeat.Saipa antoi kuitenkin lopulta hyvän vastuksen ja huonompana päivänä olisi lukemat olleet tasaisemmat.
Pennanen itkee, kuvottava kaveri kun omaa mokkea ajeltu päähän kuitenkin lähiaikoina niin nyt ei nää tuossa sitten mitään väärää
Tasoero oli selvä (taisin jo ennen peliä sen jo mainita..). Saipa kuitenkin pisti kampoihin minkä pystyi, eikä tullut luovuttamaan. Antoi siis hyvän vastuksen. Ja jos Ilves olisi liikaa löysännyt, niin lopputulos olisi voinut olla tiukempi (Kalpa-peli muistissa). Mitäs peliä itse katselit?Mitäköhän peliä sä olet katsellut? Tänään oli sellainen tasoero, että ihme että numerot olivat noinkin suopeat.
Kun edellisen kerran päästiin "ronssin kylkeen kii" siitä oli parikytä vuotta, nyt on mukavaa käydä katsomassa pelejä, kun peli luistaa melkein joka ilta...On kyllä komee yleisölukema keskiviikon jumbo- SaiPaa vastaan! Itse en olisi jaksanut lähteä hallille vastaavassa tilanteessa.
Oli siellä jonkinverran ilmaislippuja jaettu Ry:n tekjiöille ja lisäksi oli jotenkin saatu opiskelijoita raavittua halliin ainakin satoja.On kyllä komee yleisölukema keskiviikon jumbo- SaiPaa vastaan! Itse en olisi jaksanut lähteä hallille vastaavassa tilanteessa.
Ei, kyllä mä niistä maksoin..Taasko Tampereella ilmaislippuja jne.
Nämä keskellä viikkoa olevat pelit on fiksua täyttää juuri tällaisilla kampanjoilla, tyhjäksi jäänyt paikka ei tuota yhdellekään seuralle yhtään mitään.
Riippuu varmaan vähän laskutavastakin. Joidenkin mielestä yli 30 vuotta muutamilla yksittäisillä valonpilkahduksilla välissä. Joku voisi vastata noin 10 vuotta Raipen lopettamisesta siihen, kun Manngård lopulta myi Ilveksen.Kuinka monta vuotta Ilveksen taannoinen korpivaellus kesti?
Nimimerkki, neljäs vuosi itsellä menossa