...
Joukkueet ovat tällä hetkellä ns. ura-hengessä täysin eri poluilla. Siinä missä prosessi nousemisesta suureksi ja uljaaksi uudeksi Tapparaksi alkoi Rautakorven johdolla vasta viime vuoden keväällä, on taas Ässien osalta projekti päättymässä. Porissa alkaa uusi projekti eri voimin, valmentaja vaihtuu ja ykkösmiehet karistaa Porin pölyt jaloistaan. .
Tässä on jonkinverran perää. Olen miettinyt vähän samoin. Voisin vähän kuvitella, että tästä alkaa jatkumo Tapparan finaaleille jatkossa. Ensi vuonna saatan jopa Tapparaa kannustaa, kun taistelette kullasta. Riippuu vastustajasta :)
MUTTA..
Tänä vuonna tämä on pedattu Ässille ja tämä paikka on pakko käyttää. Ketuttaa ajatella sitä, että vuosikausia joutuu omassa päässään jossittelemaan, että se oli silloin niin lähellä, mutta ei käytetty paikkaa. Padan porukka uusiutuu niin raskaasti ensikaudella, että finaalipaikan uusiminen on todella utopistista uusin kujein.
Mulla on kyllä vahva fiilis. Jos Ässät saa oman pelinsä jengoilleen + hurmioin päälle, niin Tappara ei riitä missään tapauksessa. Vaikka pelaisivat ihan miten vaan. Ainoastaan huono peli, Tapparan alun onnistumiset tai Padan keskiverto suoritus tai paineista jäykkänä neppailu siirtävät tämäm kapinan Tampereelle. Itse en pääse paikalle vakuuttamaan, mutta nyt tarvitaan se infernaalinen paine kaikille Tuukoille, Villeille ja ennekaikkia häkkärille. Hoitanette homman omalta osaltanne katsomossa?
Itse rukoilen, että Ruutu toimii..
PS. Mestaruussikari on humidorissa ihan tätä päivää varten. Valitsen varmasti kalleimman, eli jos tänään kotijoukkue voittaa, niin yhden kodin terassilla palaa Trinidad Fundadores ja lasissa on tilanteeseen sopivaa juomaa.
IN PATA WE TRUST !!!!!!!!!!!!!!!!