"Kaikki kiekot mitkä näet, ovat otettavissa"-Pasi Nurminen.
Niemelä on ollut tänään hyvä. Olisi kyllä äskeisen nousunsa päätteeksi voinut leikata kohti maaliakin, eikä lähteä maalin taakse.Fanitan Mikko Niemelää!
Fanitan Mikko Niemelää!
On se vaan sittenkin muoti-ilmiö tää Metsolan haukkuminen. Jos ton maalin pistää maalivahdin piikkiin niin kannattaisi edes vähän tutustua ton pelipaikan ihmeelliseen maailmaan. Harva molari kun odottaa oman pelaajan laukausta maalia kohti tossa kohtaa, vielä kun vastustajakin on noin metrin takana. Eiköhän Metsola ajatellut, että Larsson kiertää kiekon kanssa maalin taakse.
Itse en myöskään pistäisi Metsolan piikkiin tuosta maalista juurikaan. Todennäköisesti tosiaan oli jo ennakoinut Larssonin tekevän jotain ihan muuta kuin mitä teki.On se vaan sittenkin muoti-ilmiö tää Metsolan haukkuminen. Jos ton maalin pistää maalivahdin piikkiin niin kannattaisi edes vähän tutustua ton pelipaikan ihmeelliseen maailmaan. Harva molari kun odottaa oman pelaajan laukausta maalia kohti tossa kohtaa, vielä kun vastustajakin on noin metrin takana. Eiköhän Metsola ajatellut, että Larsson kiertää kiekon kanssa maalin taakse.
P.Kaukalo on elossa, ihanaa. Metsola luotti ettei omat lauo kohti. Vittu mikä idiootti tosiaan.
-
Itse en myöskään pistäisi Metsolan piikkiin tuosta maalista juurikaan. Todennäköisesti tosiaan oli jo ennakoinut Larssonin tekevän jotain ihan muuta kuin mitä teki.
Omasta mielestä tässä lopussa on tullut molemmilta pari sellaista rikettä josta oltaisiin voitu viheltää. Veikkaan että yksi jäähy nähdään kumminkin vielä.Jompikumpi ottaa vielä jäähyn. Tänään tuomarit ei laita pilliä taskuun vikan kympin ajaksi.
Lady F hymyili ekan kerran POHJOISEEN! Oli jo aikakin...
Aaltonen parhaalla laukaisusektorilla ja jakaa vielä Humlille, ja minä kun luulin Juhiksen olevan itsekäs.
Nimenomaan :) Kerran miljoonasta käy niin, että selvästi ensin kiekossa oleva oma pelaaja toimii noin.Niin, todennäköistä on ettei Metsola arvannut Larssonin vetäisevän etuyläkulmaan tuosta.
Eihän se lauo edes läpiajoista.