Iha vitun löysää peliä Espoolta ollut koko erän alku.Linus kiskaisee, alkaa Lukon tehottomuus hellittää. Ja perkeles juur väärään kohtaan. Olis ny viikon viä olleet tehottomia. Tää tuntuu siltä, ettei hyvältä tunnu.
Mä olen koko ajan uskonut Ottoon… mitä nyt muutama kerta mennyt uskoHokkasella on apinat pudonnut? Viime aikoina kulkenut.
Ainakin näkis ne kirjekuorien luovutukset livenä?Mahtaakohan tässä käydä niin, että Junno vetää loppukauden Kärppien penkin takana ja ens kaudella uus alku.
Uskon asiat on useinkin niinä uskomattomimpia.Mä olen koko ajan uskonut Ottoon… mitä nyt muutama kerta mennyt usko
Oisi kuitenkin ollut valmis ottamaan mittaa Åstenista, mikä luisteli linjurin luo turvaan. Kyllähän tuolla myös näytti suusta tulevan verta, joten kai se johonkin kirpaisi. Eipä tuossa kyllä tuolleen pitäisi pelata, että selkää kääntää, näytti kylläkin että ajatteli ehtivänsä vaihtaa luistelusuuntaa tai jotain, mutta tulikin käännöksen aikana selkään sitten kontakti ja naamalleen laitaan. Mutta joo, neiti ilmaisu ehkä minusta väärä.Aikamoinen neiti tuo Pelicansin pelaaja.
Pitäisi melkein katsoa onko se tuo laidalla pelaaminen, milloin peli on kulkenut.Mä olen koko ajan uskonut Ottoon… mitä nyt muutama kerta mennyt usko
Mä muistelen et on kyllä melkein aina jotain tunnetta näissä, sillee ihan hyvä parivaljakko vaikka vähän läiskyykin. Mielummin näitä kattoo ku niitä hiihtelyjä missä ei juuri mitään tapahdu.On nää Pelicans - IFK pelit aika hyviä nykypäivänä. Ei mulla muuta.
Tämähän se. Ja eipä se ole kummankaan pelaavan joukkueen syytä että tuomarit ovat aivan kujalla.Mä muistelen et on kyllä melkein aina jotain tunnetta näissä, sillee ihan hyvä parivaljakko vaikka vähän läiskyykin. Mielummin näitä kattoo ku niitä hiihtelyjä missä ei juuri mitään tapahdu.
Jos ne on tyhjiä kuoria, mitä Lukkokin joskus jakeli?Ainakin näkis ne kirjekuorien luovutukset livenä?
Oli jo aikakin.Nytkö Kespoon kupla puhkeaa? Voittaako Kespoo enää koskaan?
Todennäköisesti ei.Nytkö Kespoon kupla puhkeaa? Voittaako Kespoo enää koskaan?