Mainos

Ke 23.10.2024 Otteluseuranta (Liiga)

• 12 629
  • 367

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mahtaakohan tässä käydä niin, että Junno vetää loppukauden Kärppien penkin takana ja ens kaudella uus alku.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Linus kiskaisee, alkaa Lukon tehottomuus hellittää. Ja perkeles juur väärään kohtaan. Olis ny viikon viä olleet tehottomia. Tää tuntuu siltä, ettei hyvältä tunnu.
Iha vitun löysää peliä Espoolta ollut koko erän alku.

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Aikamoinen neiti tuo Pelicansin pelaaja.
Oisi kuitenkin ollut valmis ottamaan mittaa Åstenista, mikä luisteli linjurin luo turvaan. Kyllähän tuolla myös näytti suusta tulevan verta, joten kai se johonkin kirpaisi. Eipä tuossa kyllä tuolleen pitäisi pelata, että selkää kääntää, näytti kylläkin että ajatteli ehtivänsä vaihtaa luistelusuuntaa tai jotain, mutta tulikin käännöksen aikana selkään sitten kontakti ja naamalleen laitaan. Mutta joo, neiti ilmaisu ehkä minusta väärä.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Mä olen koko ajan uskonut Ottoon… mitä nyt muutama kerta mennyt usko
Pitäisi melkein katsoa onko se tuo laidalla pelaaminen, milloin peli on kulkenut.

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
On nää Pelicans - IFK pelit aika hyviä nykypäivänä. Ei mulla muuta.
Mä muistelen et on kyllä melkein aina jotain tunnetta näissä, sillee ihan hyvä parivaljakko vaikka vähän läiskyykin. Mielummin näitä kattoo ku niitä hiihtelyjä missä ei juuri mitään tapahdu.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Ruiskoff boksiin.

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän alkaa ittellä olemaan usko loppu Patrikaiseen. Jos meillä on loistava ykkönen niin pelaa hyvin taustalla ja on varmaotteinen, mutta jos pitäisi itte ottaa ykkösenviittaa tai toisella huonompi jakso, niin tuntuu että mikään ei tartu. Ei toki kaikesta tänään voi kuraa antaa, ku siinä alussakin ihan luokatonta puolustamista oli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy