flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Turunen ohjaa ohi Björnisen tarjoilusta.
Jos kävisikin niin, että mentäisiin taas rankuille, niin uskotko, että Marjamäki olisi niin sanotusti hereillä ja vaihtaisi maalivahtia?Jokohan Juvonen sovittelee Teräsmies-munareita ylleen.
Senverran näyttää Juvonen vaihtoaitiossa lämmittelevän että kyllä siitä ainakin keskusteltu onJos kävisikin niin, että mentäisiin taas rankuille, niin uskotko, että Marjamäki olisi niin sanotusti hereillä ja vaihtaisi maalivahtia?
Itse en usko, että tulee hänelle mieleenkään. Tai voi tulla mieleen mutta reagointia ei tapahdu
Jos kävisikin niin, että mentäisiin taas rankuille, niin uskotko, että Marjamäki olisi niin sanotusti hereillä ja vaihtaisi maalivahtia?
Itse en usko, että tulee hänelle mieleenkään. Tai voi tulla mieleen mutta reagointia ei tapahdu
En usko ennen kuin näen. Jotenkin olen saanut Marjamäestä sellaisen kuvan, että muutoksien tekeminen kesken pelin on jollain tapaa aina kolaus hänen egolleen tai että muuttamalla jotain myöntäisi epäonnistuneensa.Senverran näyttää Juvonen vaihtoaitiossa lämmittelevän että kyllä siitä ainakin keskusteltu on