Ke 22.9.2021 Torpedo Nižni Novgorod - Jokerit

  • 12 562
  • 266

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Turunen ohjaa ohi Björnisen tarjoilusta.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Holm saattaa painaa Coast-to-coastin vielä tälläkaudella. Aika vakuuttavia nousuja nimittäin
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pakarinen ja Savinainen koittaa painia kiekon maaliin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Sitten Normanin kokeilu mut helppo torjunta Torpedon kassarille.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jokohan Juvonen sovittelee Teräsmies-munareita ylleen.
Jos kävisikin niin, että mentäisiin taas rankuille, niin uskotko, että Marjamäki olisi niin sanotusti hereillä ja vaihtaisi maalivahtia?

Itse en usko, että tulee hänelle mieleenkään. Tai voi tulla mieleen mutta reagointia ei tapahdu
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Jos kävisikin niin, että mentäisiin taas rankuille, niin uskotko, että Marjamäki olisi niin sanotusti hereillä ja vaihtaisi maalivahtia?

Itse en usko, että tulee hänelle mieleenkään. Tai voi tulla mieleen mutta reagointia ei tapahdu
Senverran näyttää Juvonen vaihtoaitiossa lämmittelevän että kyllä siitä ainakin keskusteltu on
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos kävisikin niin, että mentäisiin taas rankuille, niin uskotko, että Marjamäki olisi niin sanotusti hereillä ja vaihtaisi maalivahtia?

Itse en usko, että tulee hänelle mieleenkään. Tai voi tulla mieleen mutta reagointia ei tapahdu

En ole ylipäätään varma onko Lauri hereillä ollenkaan. Sen verran on eleetöntä ollut esiintyminen.(hymiö)
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Senverran näyttää Juvonen vaihtoaitiossa lämmittelevän että kyllä siitä ainakin keskusteltu on
En usko ennen kuin näen. Jotenkin olen saanut Marjamäestä sellaisen kuvan, että muutoksien tekeminen kesken pelin on jollain tapaa aina kolaus hänen egolleen tai että muuttamalla jotain myöntäisi epäonnistuneensa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Holm kokeilee mut edelleen varsin helpon näköinen torjunta. Vajaa minuutti erää jäljellä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jeee! Nelli ohjaa 3-2. Holm ja Björninen esityön tekijöinä. On se Björninen kova aloittaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös