Ke 21.9.2022 JYP - TPS

  • 7 620
  • 234

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
No ainakin Kaltsi Kalteva on tuonut tänään esiin tätä epätasapainoa. Ehkä olen sitten liikaa asiantuntijan vietävissä, mutta pysyn silti myös omassa näkemyksessäni. Tehotonta on totta kai. Ensimmäisen erän ekapuoliskolla ei saatu edes kiekkoa toimitettua TPS-maalille.
Juurikin tämä. Tämän voi korjata hankkimalla kunnon pakkeja.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPiltä kauden selkeästi paras peli menossa ja 1-4.

Ei ole myöskään Laurikaisen ilta tänään.

Mutta paljon parempaa peliä kuin Lukkoa vastaan, vaikka se voitettiin 5-2.

Toivoa herättää silti. Tällä pelitavalla jatkamalla keskimäärin aletaan myös voittaa otteluita.
 

Lord Maza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oli.
Jos ei puolusteta viisikkona, niin se on ihan paskan lysti vaikka siellä ois Makar ja Hedman pakkiparina..
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPiltä kauden selkeästi paras peli menossa ja 1-4.

Ei ole myöskään Laurilaisen ilta tänään.

Mutta paljon parempaa peliä kuin Lukkoa vastaan, vaikka se voitettiin 5-2.

Toivoa herättää silti. Tällä pelitavalla jatkamalla keskimäärin aletaan myös voittaa otteluita.
Samaa mieltä. Vaikka se nyt on faktaa, että maalit ratkaisevat ja pelinhallinnasta on vaikea hakea lohtua, jos ei tehdä maaleja, niin totta se silti on, että tässä ottelussa on nähty paljon positiivisia merkkejä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juurikin tämä. Tämän voi korjata hankkimalla kunnon pakkeja.
Siihen epätasapainoon pitää pystyä vaikuttamaan myös sillä kuuluisalla prosessilla ja ajalla. En toki laita vastaan, jos joku pakkihankinta tehdään, kunhan JYP oikeasti jotain sopivaa markkinoilta löytää.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Siihen epätasapainoon pitää pystyä vaikuttamaan myös sillä kuuluisalla prosessilla ja ajalla. En toki laita vastaan, jos joku pakkihankinta tehdään, kunhan JYP oikeasti jotain sopivaa markkinoilta löytää.

Samaa mieltä. Koko homman viehätys on minulle se, että riittävän hyvästä aihiosta valmennus ja pelaajat tekevät loistavan. Potentiaalin kotiuttaminen. Pelkkä hankintapolitiikka harvoin vie pelkästään mestaruuteen vaikka isolla rahamassilla tuota lähtökohtaa helpottaa kummasti.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siihen epätasapainoon pitää pystyä vaikuttamaan myös sillä kuuluisalla prosessilla ja ajalla. En toki laita vastaan, jos joku pakkihankinta tehdään, kunhan JYP oikeasti jotain sopivaa markkinoilta löytää.
Tämä on hyvä muistaa. Itse en oikeasti odota enää pakkihankintoja, paitsi jos Suhoselle ei tehdä jatkoa, niin ehkä siihen hankitaan joku muu. Useampaa hankintaa en todellakaan odota.

Kyllä tälläkin rosterilla homma saadaan sujumaan, kun prosessi etenee. Muistakaa PROSESSI.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä. Koko homman viehätys on minulle se, että riittävän hyvästä aihiosta valmennus ja pelaajat tekevät loistavan. Potentiaalin kotiuttaminen. Pelkkä hankintapolitiikka harvoin vie pelkästään mestaruuteen vaikka isolla rahamassilla tuota lähtökohtaa helpottaa kummasti.
Pelkän rosterin voimalla juhlimisesta voi kysellä lisää vaikka Helsingin suunnalta. Huikea kasa mestaruuksia... eiku.
 

Santtu76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Itse ehdin vasta nyt pelin pariin. Murheelliset lukemat ja laukaukset kahden erän jälkeen selkeästi TPS:lle. Pehmeältä tuo hyökkäyspään pelaaminen näyttää ja taaskaan ei ole mitään asiaa keskustaan.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei jumalauta tuomarit :D
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samaa mieltä. Koko homman viehätys on minulle se, että riittävän hyvästä aihiosta valmennus ja pelaajat tekevät loistavan. Potentiaalin kotiuttaminen. Pelkkä hankintapolitiikka harvoin vie pelkästään mestaruuteen vaikka isolla rahamassilla tuota lähtökohtaa helpottaa kummasti.
Sitähän tässä 3 kautta varmaan pyritään tekemään. JYP on kuitenkin satsannut jo ensimmäiselle kaudelle niin paljon, että odotan JYPin ottavan voittoja tai vähintään pisteitä heikommallakin pelillä, myös syyskaudella. Tämä trendi ei voi jäädä kovin pysyväksi. JR on uuden ja mielenkiintoisen haasteen parissa.
 

12961

Jäsen
Mutta ei nämä numerot kyllä koko totuutta kerro siitä miten peli on sujunut. Näistä voisi päätellä, että TPS on hallinnut koko peliä, vaikka näin ei todellakaan ole.

Se, mitä taisin yrittää edellisessä viestissä tiivistetysti sanoa: Voittava joukkue voi menestyä myös ilman pelillistä hallintaa.

Ei TPS viime kaudellakaan monta ottelua pelillisesti hallinnut. Tosin taisi tehdä ensimmäisen kerran neljä maalia aika lähellä vuodenvaihdetta, vaikka keikkui kärkipäässä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Mut onhan tää surullista katsottavaa. Kohta ei ole edes 2000 katsojaa…
 

chubster

Jäsen
Meinasin kirjoitaa kolmannen erän alkuun, että enää ei puutu kuin Ottavainen lahjoittamaan vastustajalle avopaikkoja ja avot, läpiajo olkaa hyvä ja kruununa, että koukkaa vastustajaa PÄÄSTÄ.

Onko Ottavaisen oikeasti pakko pelata JYPissä?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se, mitä taisin yrittää edellisessä viestissä tiivistetysti sanoa: Voittava joukkue voi menestyä myös ilman pelillistä hallintaa.

Ei TPS viime kaudellakaan monta ottelua pelillisesti hallinnut.
Toki näin, mutta jos TPS päästää vastustajia maalipaikoille jatkossakin yhtä paljon kuin tässä pelissä, niin se ei ole voittava joukkue.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasin kirjoitaa kolmannen erän alkuun, että enää ei puutu kuin Ottavainen lahjoittamaan vastustajalle avopaikkoja ja avot, läpiajo olkaa hyvä ja kruununa, että koukkaa vastustajaa PÄÄSTÄ.

Onko Ottavaisen oikeasti pakko pelata JYPissä?
Kävikö Ottavainen kusemassa sun muroihin, vai mistä tämä kumpuaa?

Typerä virhe toki ja tyhmästi vetäisi kasvoihin vielä siihen perään, mutta minä ainakin olen helvetin iloinen, että Ottavainen pelaa juuri meillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös